صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در گیلان

رئیس ستاد منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در استان گیلان خبر داد. سید محمود آموزش در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس گیلان اظهار کرد: 31 شهریور ماه جاری رژه نیروهای مسلح با شرکت یگان‌های سپاه، ارتش و انتظامی در میدان شهدای ذهاب رشت […]

کد خبر : 12021 | 10:25 ق.ظ | ۲۹ شهریور , ۱۳۹۳

7008

رئیس ستاد منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در استان گیلان خبر داد.

سید محمود آموزش در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس گیلان اظهار کرد: 31 شهریور ماه جاری رژه نیروهای مسلح با شرکت یگان‌های سپاه، ارتش و انتظامی در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود.

وی از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در گیلان خبر داد و افزود: تجهیزات نظامی در 40 غرفه در نمایشگاه مذکور در شهر رشت دایر می‌شود.

آموزش به برگزاری مسابقه‌های ورزشی در یگان‌های نظامی همزمان با هفته دفاع مقدس در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق مختلف استان از دیگر برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس است.

* اجرای 84 برنامه فرهنگی ـ هنری در هفته دفاع مقدس گیلان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: فرهنگ دفاع مقدس از دو تکه دفاع و تقدس برخوردار است.

فیروز فاضلی با اشاره به پیوند هنر به دفاع مقدس، بیان کرد: هنر برای ارائه چگونگی دفاع مقدس است.

وی از اجرای 84 برنامه فرهنگی ـ هنری همزمان با هفته دفاع مقدس در گیلان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری مسابقه‌های هنری ـ تجسمی، جلسه‌های شعر و خاطره و نمایش فیلم‌های دفاع مقدس در 18 سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌ها از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.

فاضلی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد به مناسبت هفته دفاع مقدس در گیلان فعال می‌شوند، تصریح کرد: برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی دفاع مقدس، اجرای موسیقی مناسب با دفاع مقدس، نمایش‌های خیابانی و دیدار با ایثارگران از دیگر برنامه‌های اجرایی همزمان با هفته دفاع مقدس در استان است.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد