صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تندیس ۴ مادر شهید در فومن رونمایی می‌شود

معاون فرماندار فومن با اشاره به اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در فومن، گفت: تندیس ۴ مادر شهید که بیش از یک فرزند شهید دارند، هفته دفاع مقدس در فومن رونمایی می‌شود. محمدجواد عامر در جلسه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان فومن، با بیان اینکه بیش از 100 برنامه در […]

کد خبر : 12026 | 11:24 ق.ظ | ۲۹ شهریور , ۱۳۹۳

دفاع مقدس

معاون فرماندار فومن با اشاره به اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در فومن، گفت: تندیس ۴ مادر شهید که بیش از یک فرزند شهید دارند، هفته دفاع مقدس در فومن رونمایی می‌شود.

محمدجواد عامر در جلسه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان فومن، با بیان اینکه بیش از 100 برنامه در هفته دفاع مقدس  اجرایی می‌شود، اظهار کرد: باید از تصاویر شهدا و لحظه شهادت‌شان و هم‌رزمان‌ آنها به شکل بنر در زیباسازی شهر استفاده شود.

وی با بیان اینکه شهدا در هشت سال دفاع مقدس بدون چشم داشت و با جان خود از کشور ایران اسلامی دفاع کردند، افزود: ما خانواده‌هایی داشتیم که وقتی خبر شهادت فرزند خود را می‌شنیدند نماز شکر می‌خواندند که این نشان از وجود آیات خداوند در خون‌ آنها است.

معاون فرماندار فومن  از ادارات و نهادها و مسئولان به ویژه شهرداران خواست تا تصاویر شهدا به شکل بنر از لحظه شهادت آنها در زیباسازی چهره شهر استفاده شود.

عامر گفت: برای هر حادثه کوچک در شهر از پرده‌ها و بنرهای پر هزینه استفاده و این در حالی است که برای شهدا از پرده‌های ساده و کم هزینه استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما امروز به راحتی از شهدا صحبت می‌کنیم این در حالی است که شهدا معامله در مقام عشق کردند، تصریح کرد: باید سعی شود با قرار گرفتن در این فضا جنگ را لمس کنیم.

معاون فرماندار فومن با بیان اینکه امروز امنیت کشور را مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: سعی کنیم در ادامه  پیروی از ولایت و خون شهدا مستمر و دچار لغزش نشویم.

عامر، رژه موتوری در سطح شهر، یادواره شهدای فرهنگی و قرآنی، زنگ ایثار، شبی با شهدا و رونمایی از تندیس مادران شهیدان هدایت پناه و امام پناهی، شمسی‌پور و ادبی که بیش از یک فرزند شهید دارند را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد و افزود: برنامه راهپیمایی خانوادگی، ویزیت رایگان و یادواره شهدای گمنام از دیگر برنامه‌های این ایام است.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد