صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهرستان آستانه اشرفیه

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه كشور گفت: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم ولایتمدار ایران، استوارتر از همیشه در حركت است. به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'محمود ملك دار' روز یكشنبه در جمع راهپیمایی كنندگان 22 بهمن آستانه اشرفیه با بیان اینكه هر سال ملت ایران گام های بلندتری را در انقلاب بر می دارد، افزود: به بركت انقلاب و هوشیاری ملت دشمنان انقلاب و نظام منفورتر از همیشه شده اند.

کد خبر : 1203 | 10:00 ق.ظ | ۲۴ بهمن , ۱۳۹۱

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه كشور گفت: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم ولایتمدار ایران، استوارتر از همیشه در حركت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ‘محمود ملك دار’ روز یكشنبه در جمع راهپیمایی كنندگان 22 بهمن آستانه اشرفیه با بیان اینكه هر سال ملت ایران گام های بلندتری را در انقلاب بر می دارد، افزود: به بركت انقلاب و هوشیاری ملت دشمنان انقلاب و نظام منفورتر از همیشه شده اند.

وی با بیان اینكه ملت ایران در طول دوران انقلاب اسلامی به دستاوردهای بسیار ارزنده و مهمی دست یافته، یادآور شد: حاكمیت دین بر كشور یكی از دستاوردهای بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی است و امروز ملت مسلمان ایران یك تمدن جدید دینی را به دنیا معرفی كرده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه كشور اظهار كرد: قبل از انقلاب هیچگونه توجهی از سوی حاكمان طاغوت به دین اسلام نمی شد و همواره در جهت مقابله با دین و اخلاق گام بر می داشتند.

حجت الاسلام ملك دار گفت: امروز ایران اسلامی با توسل به دین و اخلاق الهی همچنان به راه خویش ادامه می دهد و قله های رفیع تری را فتح می كند.

وی گفت: قبل از انقلاب مسوولان و وزیران باید با نظر و دخالت كشورهای بیگانه انتخاب می شدند و مردم هیچگونه حقی در این خصوص نداشتند.

وی اظهار داشت: امروز به بركت انقلاب اسلامی رهبری جامعه اسلامی ما را فردی فقیه، اسلام شناس و شخصیتی بسیار معنوی برعهده دارد.

حجت الاسلام ملك دار ادامه داد: امروز رهبر معظم انقلاب به عنوان یك فرد معنوی به عنوان قله معرفت ملت ایران است كه با درایت و شناخت حكیمانه خویش انقلاب را به پیش می برند.

وی حاكمیت مردم بر سرنوشت خود را از دیگر دستاوردها و قله های افتخار انقلاب اسلامی و مردم دانست و افزود: امروز به بركت وجود انقلاب اسلامی حاكمیت مردم به دست خود آنان است و خودشان برای سرنوشت خویش تصمیم می گیرند.

حجت الاسلام ملك دار گفت: در دوران ستمشاهی ملت ایران از هیچگونه حقی در سرنوشت خود برخوردار نبود تا جائیكه بیگانگان برای حضور در كشور حق توحش از ما می گرفتند كه این ننگ بسیار بزرگی بود.

وی اظهار كرد: پیروزی انقلاب اسلامی عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و امام خمینی (ره) به پشتیبانی از مردم سیلی بزرگی به آمریكا و استكبار جهانی زد.

وی در ادامه یادآور شد: كشور اسلامی ما امروز به دستاوردهای بسیار بزرگی در زمینه های مختلفی چون انرژی هسته ای صلح آمیز ، علمی و پزشكی دست یافته كه موجب حیرت و تعجب دنیا شده است.

حجت الاسلام ملك دار گفت: دشمنان انقلاب همواره دستاوردهای كشور اسلامی ما را منكر می شوند این در حالی است كه دستاوردها و پیشرفت های جوانان ما خواب راحت را از آنان گرفته است.

وی در ادامه اظهار كرد: انقلاب اسلامی ما زمینه ساز انقلاب حضرت مهدی (ع) است كه همه ما باید در جهت حفظ و پاسداری از ارزش های والای آن آگاه باشیم.

وی گفت: توجه به دین و فاصله نگرفتن از آن یكی از عوامل مهم حفظ انقلاب اسلامی است كه باید در این خصوص آگاه باشیم كه در غیر این صورت به سقوط كشیده می شویم.

وی یادآور شد: حضور گسترده مردم ما در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد كه مردم هیچگاه از آرمان های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه عقب نشینی نمی كنند و همواره در جهت پاسداری از ارزش های انقلاب و نظام آماده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه این آیین نیز قطعنامه روز 22 بهمن با حضور گسترده مردم آستانه اشرفیه قرائت شد.

گفتنی است مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن امروز همزمان با سایر نقاط كشور در شهر آستانه اشرفیه برگزار شد.

راهپیمایی امروز در آستانه اشرفیه از كانون بسیج جوانان آغاز و تا حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف (ع) ادامه داشت.

در طول راهپیمایی22 بهمن امروز در آستانه اشرفیه شركت كنندگان با سردادن شعارهایی، بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاقی دوباره بستند و پیروی خود را از ولایت فقیه اعلام كردند.

همچنین همزمان با شهر آستانه اشرفیه راهپیمایی روز 22 بهمن در بندركیاشهر نیز با حضور گسترده مردم برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد