صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انتشار پنج کتاب خاطرات شفاهی دفاع مقدس درگیلان

محمد پرحلم، معاون فرهنگی حوزه هنری گیلان با بیان اینکه پنج جلد کتاب همزمان با هفته دفاع مقدس در گیلان منتشر و به بازار می‌آید گفت: همه این کتاب‌ها خاطرات تاریخ شفاهی رزمندگان آزاده استان گیلان هستند که توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنری، منتشر شده‌اند. وی با معرفی کتاب‌”جواب سرهنگ یک کلمه بود، نه”، […]

کد خبر : 12035 | 11:42 ق.ظ | ۲۹ شهریور , ۱۳۹۳

images

محمد پرحلم، معاون فرهنگی حوزه هنری گیلان با بیان اینکه پنج جلد کتاب همزمان با هفته دفاع مقدس در گیلان منتشر و به بازار می‌آید گفت: همه این کتاب‌ها خاطرات تاریخ شفاهی رزمندگان آزاده استان گیلان هستند که توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنری، منتشر شده‌اند.

وی با معرفی کتاب‌”جواب سرهنگ یک کلمه بود، نه”، که از خاطرات میرشمس ابوالقاسمی از آزادگان شهرستان صومه سراست، گفت: مصاحبه و تدوین این کتاب را رزیتا رجایی انجام داده که در 150 صفحه و قیمت 6 هزار و 500تومان عرضه می‌شود.

پرحلم، افزود: کتاب”خاک داغ” از خاطرات محمدرضا عزیزیان، یکی از آزادگان شهرستان صومه سرا در 230 صفحه و با قیمت هشت هزار و 500 تومان توسط دکتر سید شهاب‌الدین موسوی زاده، مصاحبه و تدوین شده است.

وی کتاب‌های”بخاطر پدرم” و “می‌مانیم و خاطره می‌شویم” از خاطرات آزادگان شهرستان سیاهکل را به قلم امین(محمد) علیزاده از دیگر کتاب‌های هفته دفاع مقدس امسال در گیلان معرفی کرد و ادامه داد: کتاب”بخاطر پدرم” خاطرات رضا مرادی است که در 180 صفحه و هفت هزار تومان به بازار می‌آید.

پرحلم اضافه کرد: “می‌مانیم و خاطره می‌شویم” هم از خاطرات شمس‌علی قاسمی است که در 234 صفحه و قیمت 9 هزار تومان بزودی از چاپ خارج می‌شود.

وی کتاب”سنگی برای یاد” را از دیگر کتاب‌های هفته دفاع مقدس امسال معرفی کرد و گفت: این کتاب خاطرات محمود مهدی‌زاده از آزادگان شهرستان لنگرود است که میرحسین پیرو نظری نویسندگی آن را در 171 صفحه انجام داده است.

معاون فرهنگی حوزه هنری گیلان تصریح کرد: این پنج کتاب داری اسناد، مدارک، نمایه و عکس هستند که در اندازه رقعی منتشر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حوزه هنری گیلان تاکنون 24 عنوان کتاب را در دو سال و نیم گذشته از رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس منتشر کرده است، گفت: 30 کار دیگر نیز توسط حوزه هنری در دست تهیه و تدوین است.

پرحلم با تاکید بر اینکه این کارها توسط یک تیم کامل حرفه‌ای انجام می‌شود، افزود: حوزه هنری گیلان در طول سال با ارایه آموزش‌های کارگاهی، سخنرانی‌های خاص، سفر به منطقه‌های عملیاتی اعضای تیم را همیشه آماده نگه می‌دارد تا آثار قابل توجه‌ای را به رشته تحریر در آورند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد