صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شورای عالی کنگره شهدای گیلان تشکیل شد

 دبیر ستاد کنگره شهدای گیلان گفت: شورای عالی کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید گیلان به منظور برگزاری این کنگره در آذر ماه سال 94 تشکیل شده است. ابراهیم جوادی با اشاره به برگزاری نخستین کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید گیلان در آذر ماه سال 94 اظهار کرد: شورای عالی کنگره مذکور […]

کد خبر : 12042 | 11:36 ق.ظ | ۳۰ شهریور , ۱۳۹۳

13930616000730_PhotoA

 دبیر ستاد کنگره شهدای گیلان گفت: شورای عالی کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید گیلان به منظور برگزاری این کنگره در آذر ماه سال 94 تشکیل شده است.

ابراهیم جوادی با اشاره به برگزاری نخستین کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید گیلان در آذر ماه سال 94 اظهار کرد: شورای عالی کنگره مذکور به ریاست استاندار تشکیل شده است.

وی از تشکیل ستاد اجرایی کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید گیلان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار خبر داد و افزود: 11 کمیته برای ستاد مذکور تعیین شده است.

جوادی برگزاری کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید گیلان در آذر ماه سال 94 را پیوندی بین حکومت مینیاتوری اسلامی میرزا کوچک جنگلی با انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: 34 عنوان برنامه در راستای کنگره مذکور در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد کنگره شهدای گیلان نصب یادمان شهدا در جاده‌های ورودی و خروجی استان را از پیش‌برنامه‌ها برای برگزاری کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید گیلان خواند و تصریح کرد: یادمان شهدای گیلان همزمان با هفته دفاع مقدس در رودبار نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه در هر شهر باید دو یادمان شهدا نصب شود، گفت: در بعضی از شهرها تعداد 11 یادمان شهدا نصب شده است.

جوادی به انتشار 141 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: 27 عنوان کتاب توسط ستاد کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید گیلان تألیف شده است.

دبیر ستاد کنگره شهدای گیلان از نصب شش تندیس مادران سه شهید در شهرهای رشت، آستانه‌اشرفیه، بندر کیاشهر و لنگرود خبر داد و افزود: هفته دفاع مقدس امسال تندیس مادران سه شهید در شهرهای رودسر و فومن نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه چهار تندیس مادران سه شهید در فومن نصب می‌شود، اظهار کرد: سوم مهر ماه امسال تندیس‌های مذکور در میدان دفاع مقدس فومن نصب می‌شود.

جوادی به فضاسازی عمومی فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس در جامعه اشاره کرد و گفت: رژه موتورسواران در تعدادی از شهرها، دیدار با ائمه جمعه و حضور محکم و پایدار در فضای مجازی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سال جاری است.

دبیر ستاد کنگره شهدای گیلان مشاوره حقوقی شهروندان همزمان با هفته دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های سازمان بسیج حقوقدانان در استان دانست و بیان کرد: ایستگاه صلواتی همزمان با هفته دفاع مقدس در مدارس راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به رابطه محکم دفاع مقدس با انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: دفاع مقدس با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج پیمان محکمی داشته است و این پیمان تداوم دارد.

جوادی بالندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج را مرهون دفاع مقدس خواند و یادآور شد: هفته دفاع مقدس یادآور پایداری و دلاورمردی مردم این سرزمین است.

دبیر ستاد کنگره شهدای گیلان، هفته دفاع مقدس را اوج فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهاد» عنوان کرد و گفت: دستاوردهای دفاع مقدس می‌تواند الگویی برای مدیریت جهادی در جامعه باشد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد