صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رشت برگزار می شود

فرماندار شهرستان رشت از پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد. سید عیسی مهدوی در جلسه هماهنگی پیاده روی خانوادگی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور نمایندگان دستگاههای مرتبط برگزار شد، اظهار کرد: ورزش از مهم‌ترین گزینه‌های تعیین کننده توسعه و پیشرفت هر جامعه به شمار می‌رود و ما […]

کد خبر : 12153 | 1:09 ب.ظ | ۲ مهر , ۱۳۹۳

عیسی مهدوی50

فرماندار شهرستان رشت از پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

سید عیسی مهدوی در جلسه هماهنگی پیاده روی خانوادگی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور نمایندگان دستگاههای مرتبط برگزار شد، اظهار کرد: ورزش از مهم‌ترین گزینه‌های تعیین کننده توسعه و پیشرفت هر جامعه به شمار می‌رود و ما همایش پیاده‌روی خانوادگی را به منظور ایجاد نشاط و شادابی در پیکره جامعه و آشنایی هرچه بشتر جوانان با اهداف شهدا اجرا خواهیم کرد .

وی افزود: همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رشت در روز جمعه 4 مهر همزمان با سراسر کشور با اهدای جوایزی ارزنده اجرا خواهد شد .

وی مسیر پیاده‌روی خانوادگی را از میدان شهدای ذهاب به مقصد گلزار شهدا اعلام کرد و از عموم مردم برای حضور در همایش پیاده در روز چهارم مهرماه دعوت کردند.

فرماندار شهرستان رشت در حاشیه این نشست در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: جنگ تحمیلی حادثه بزرگی را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد کرد و این حادثه دارای چند وجه بود نیروی انسانی زیادی در جنگ و بعد آن در سازندگی حضور داشتند .

وی گفت: در جنگ تحمیلی بجای آنکه ضعیف شویم با تلاش جوانان به نتایجی دست یافتیم که با وجود آنکه تمام دنیا پشت صدام بودند جوانان ما یک وجب از خاک کشور را در اختیارشان قرار ندادند.

مهدوی خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی ابعاد ویژه ای داشت که یکی از آنها حضور 5 هزار نیروی رزمنده در جبهه های حق علیه باطل بود که 370 هزار نفر از این تعداد را دانش آموزان تشکیل می دادند .

وی با اشاره به شهادت 36 هزار شهید دانش آموز در 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: ما باید در این هفته پیام امام و شهدا را به گوش نسل جوان امروز برسانیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد