صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تداوم راه شهدا عامل بقای نظام است

عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر ضرورت برگزاری یادواره شهدا تصریح کرد: انقلاب اسلامی وارث خون شهدا و تداوم راه شهدا عامل بقای نظام است. حجت الاسلام جعفر شجونی، عضو جامعه روحانيت مبارز در یادواره شهدای دهبنه سنگر خطاب به مردم در خصوص حیله گری تذکراتی داده و اظهار كرد: حیله گری افراد در […]

کد خبر : 12166 | 7:57 ق.ظ | ۵ مهر , ۱۳۹۳

شجونی11

عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر ضرورت برگزاری یادواره شهدا تصریح کرد: انقلاب اسلامی وارث خون شهدا و تداوم راه شهدا عامل بقای نظام است.

حجت الاسلام جعفر شجونی، عضو جامعه روحانيت مبارز در یادواره شهدای دهبنه سنگر خطاب به مردم در خصوص حیله گری تذکراتی داده و اظهار كرد: حیله گری افراد در جامعه که منجر به ضرر و زیان افراد بسیاری می‌شود، گریبانگیر خانواده آنان شده و آنان عواقب عملشان را در این دنیا می‌چشند.

 وی در ادامه با تاکید بر گسترش عدالت در جامعه گفت: برخی موارد دیده شده که افرادی در پست‌هایی هستند که صلاحیت آن را ندارند و باید افراد بر اساس شایستگی‌یشان دارای شغل شوند.

 حجت الاسلام شجونی در ادامه به فتنه 88 و بی بصیرتی برخی خواص اشاره کرد و افزود: در مقابل فتنه‌ها سکوت نمي‌کنيم و با چنگ و دندان از انقلاب و رهبري و ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کنیم.

 وي با تاکید بر اینکه مسلمان نبايد زير بار زور و ستم برود اظهار کرد: امام حسين(علیه السلام) تشنه آب نبودند بلکه تشنه بصيرت و لبيک بودند پس بايد وسعت ديدمان را افزايش دهيم.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران خطاب به مسئولان و پایبندی آنان به ارزش‌های اسلامی افزود: مسئولانی که اهداف شهدا را زیر پا گذاشتند در روز قیامت شرمنده می‌شوند و از این رو رسالت مهمی دارند.

 وی با تاکید بر ضرورت برگزاری یادواره شهدا تصریح کرد: انقلاب اسلامی وارث خون شهداست و مبارزان بسیاری برای استقرار نظام اسلامی استقامت کردند و زیر شکنجه رژیم گذشته به شهادت رسیدند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد