صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رونمایی از تندیس ۴ مادر سه شهیده در گیلان

از تمثال ۴ مادر شهید که سه فرزند شهید دارند در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس در فومن و یک مادر سه شهیده در انزلی، رونمایی شد. به مناسبت هفته دفاع مقدس از تندیس ۴ مادر سه شهید در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان “شهیدان، ایثارگران، زنان اسوه های مقاومت و […]

کد خبر : 12168 | 8:01 ق.ظ | ۵ مهر , ۱۳۹۳

IMG14482218

از تمثال ۴ مادر شهید که سه فرزند شهید دارند در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس در فومن و یک مادر سه شهیده در انزلی، رونمایی شد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس از تندیس ۴ مادر سه شهید در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان “شهیدان، ایثارگران، زنان اسوه های مقاومت و ایثار”، در میدان پاسداران شهر فومن رونمایی شد.

 استان گیلان 11 مادر سه شهیده دارد، که پیش از این شش تندیس از این مادران در شهرهای رشت، آستانه  اشرفیه، کیاشهر و لنگرود نصب شده است.

 چهار تندیس مادران سه شهید نیز در میدان دفاع مقدس فومن رونمایی شد.

 تندیس مادران سه فرزند شهید توسط قرارگاه سازندگی خاتم النبیا قرب کوثر و ستاد کنگره 8000 هزار شهید استان گیلان ساخته شده است.

 در این آیین، از تندیس یادمان مرحومه نرجس خاتون محمدی، مادر شهیدان علی، غلامرضا و محمد ابراهیم ادبی مهذب، زنده یاد حیران محمدپناه، مادر شهیدان هیبت الله، بیت الله و محمد امام پناهی، شادروان فاطمه صغری اکبری، مادر شهیدان محمدرضا، محمود و عبدالله هدایت پناه و مرحومه ثریا روشنی، مادر شهیدان محمد، جعفر و حسین شمسی پور در چهار سوی میدان پاسداران ورودی شهر فومن، پرده برداری شد.

 این تندیس‌ها که به شکل بال طراحی شده اند، یاد آور اوج و عروج روحانی شهدا هستند.

همچنین همزمان با هفته دفاع مقدس، از تندیس مادر سه شهید در انزلی نیز رونمایی شد

در انزلی نیز همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس از تندیس یادمان مادر شهیدان کریم بخش در میدان امام رضا(ع) این شهر رونمایی شد.

در شهرستان بندرانزلی تنها خانواده‌ای که سه پسر شهید به نام‌های حمزه، علی و مسلم دارند، خانواده کریم بخش هستند که تندیس یادمان به یادبود خاطره ایشان و تکریم مادر بزرگوار این شهیدان، نصب شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد