صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انعکاس نامناسب حضور مردم رشت، نشانه کم‌ لطفی رسانه ملی به گیلان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ 22 بهمن جشن همدلی مردم ایران است، گفت: عظمت این راهپیمایی موجب شد تا دوربین صدها رسانه آن را منعکس کنند. حجت ‌الاسلام مجتبی اشجری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن اظهار کرد: راهپیمایی بزرگ 22 بهمن جشن همدلی و انسجام مردم ایران است. وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن سنت بزرگ مردم ایران برای تجدید بیعت با ولایت و آرمان‌های مقدس شهیدان است.

کد خبر : 1220 | 10:40 ق.ظ | ۲۴ بهمن , ۱۳۹۱

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ 22 بهمن جشن همدلی مردم ایران است، گفت: عظمت این راهپیمایی موجب شد تا دوربین صدها رسانه آن را منعکس کنند.

حجت ‌الاسلام مجتبی اشجری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن اظهار کرد: راهپیمایی بزرگ 22 بهمن جشن همدلی و انسجام مردم ایران است.

وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن سنت بزرگ مردم ایران برای تجدید بیعت با ولایت و آرمان‌های مقدس شهیدان است.

اشجری با بیان اینکه شکوه و عظمت راهپیمایی 22 بهمن موجب شد که دوربین‌های صدها رسانه تصویری آن را در جهان منعکس کنند، افزود: دشمنان نحوه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن را موضوع اقبال یا عدم اقبال مردم به نظام و انقلاب تفسیر می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: مسئولان برگزاری مراسم ملی و اسلامی 22 بهمن تلاش کردند تا آن را در شان ملت بزرگ ایران برگزار کنند و رسانه‌های استانی و ملی نیز در انعکاس این حضور کم‌نظیر نقش بی‌بدیلی را ایفا کردند.

وی خاطرنشان کرد: بی‌تردید نباید نقش صدا و سیما در اطلاع‌رسانی و تهییج مردم برای شرکت در راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های انقلاب را نادیده گرفت و این امر قابل قدردانی است.

اشجری با اشاره به اینکه دوربین‌های بسیاری برای ضبط راهپیمایی حماسی مردم در شهر رشت مشهود بود، انعکاس نامناسب حضور مردم رشت را نشانه کم‌لطفی رسانه ملی به گیلان عنوان کرد.

وی راهپیمایی 22 بهمن شهر رشت را یکی از پر نشاط‌ترین و ممتازترین راهپیمایی‌های 33 سال گذشته توصیف کرد و گفت: حضور کم‌نظیر مردم، جاذبه‌ها، تنوع رنگ‌ها، اجرای برنامه‌های متنوع و بهره‌گیری از نمادهای اسلامی در اجرای سرود 1357 نفری و … زمینه‌ای را فراهم کرد تا تصویر حضور چشمگیر مردم در صدر رسانه ملی انعکاس یابد یا حداقل مورد قبول مردم گیلان باشد.

وی یادآور شد: تصاویر بعضی از شهرهای استان‌ها با زمان بیشتری و جلوتر از تصاویر گیلان و شهر رشت در رسانه ملی پخش شده است.

اشجری با تاکید براینکه گیلان نشان داده که از جمله استان‌های پیشگام بوده است، تصریح کرد: حضور یک روز جلوتر مردم گیلان در فتنه سال 88 که به تعبیر مقام معظم رهبری نشانه بصیرت و آگاهی مردم این دیار است، موضوع مذکور را تایید می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، پخش دیرهنگام تصاویر مردم شهر رشت از رسانه ملی را مورد انتقاد قرار داد و افزود: برنامه‌ریزی نامناسب و تعجیل در پخش تصاویر این نگرانی را در بین جمعی از مردم به وجود ‌آورده که کیفیت تصاویر و انعکاس حضور گسترده مردم ملاک نبوده است.

اشجری از تلاش دست‌اندرکاران صدا و سیمای مرکز گیلان قدردانی کرد و یادآور شد: نباید نقاط ضعف را نادیده گرفت و از آن ها باید برای برطرف کردن در مناسبت‌های آینده استفاده کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد