صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ایران ابهت شرق و غرب را شکسته است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران با ایستادن روی پای خود، ابهت شرق و غرب را شکسته است. محمد اسماعیل کوثری در نخستین یادواره چهار شهید گمنام و 615 شهید این شهرستان در مسجد جامع لنگرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: کلمه شهید و شهادت […]

کد خبر : 12206 | 8:47 ق.ظ | ۶ مهر , ۱۳۹۳

محمداسماعیل کوثری

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران با ایستادن روی پای خود، ابهت شرق و غرب را شکسته است.

محمد اسماعیل کوثری در نخستین یادواره چهار شهید گمنام و 615 شهید این شهرستان در مسجد جامع لنگرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: کلمه شهید و شهادت واقعیت و الگویی برگرفته از فرهنگ عاشورایی و امام حسین (ع) است.

وی با بیان اینکه شهدا در راه خداوند و احیای دین گام برداشتند، افزود: رزمندگان ما در نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام راحل خود را خالصانه فدا و به تمام معنا دین و اخلاق و ایثارگری را معنا کردند.

*فرهنگ ایثار و شهادت موجب عصبانیت استکبار شده است/پاسخ امام (ره) به ادعای صدام در فتح سه روزه خوزستان

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت موجب عصبانیت استکبار و صهیونیست شده است، تصریح کرد: این فرهنگ توسط امام (ره) که با ایمان و اعتقاد به قدرت خداوند داشت، موجب گسترش اسلام ناب محمدی (ص) شده است.

وی با اشاره به شهادت مصطفی خمینی افزود: فرهنگ شهادت از شهادت ایشان نشأت گرفته است زیرا دشمنان آمده بودند با این خبر روحیه امام (ره) را بشکنند اما امام راحل با صلابت ایستادند و فرمودند فرزندم امانتی در دست من بود که به خدا برگرداندم.

کوثری ادامه داد: وقتی دشمنان پیام خالصانه امام (ره) را دیدند به عناوین مختلف مانند ترور شخصیت‌ها و جنگ تحمیلی تلاش کردند که به امام راحل فشار بیاورند که امام (ره) زیر بار نرفت و نه تنها کوتاه نیامد بلکه با اقتدا کردن به جدش امام حسین (ع) با صلابت ایستاد و ادامه داد.

وی به تصمیم فتح سه روزه خوزستان و هفت روزه ایران توسط صدام اشاره کرد و گفت: امام (ره) فرمود چنان سیلی به گوش صدام خواهیم زد که نداند از کجا خورده است و این مسئله به مردم روحیه‌ای داد که با بسیج همگانی بدون در اختیار داشتن تجهیزات و اسلحه در مقابل تجهیزات زرهی دشمن ایستادند و مصمم صف‌آرایی کرده و از پیشروی دشمن جلوگیری کردند.

این مسئول با اشاره به شعار فرهنگ و اقتصاد ملی و مدیریت جهادی امسال، خاطرنشان کرد: بر اساس دین و اخلاق نیازمند مدیریت جهادی هستیم.

وی افزود: اینها چشم دیدن نظام را نداشتند و هنوز هم ندارند و بیان کردند که دین افیون است و در جامعه جای ندارد اما امام (ره) این را محکوم کرد.

کوثری با بیان اینکه امام (ره) پیش‌بینی کرد که ابرقدرت شرق و غرب به زباله‌دان تاریخ سپرده می‌شوند، اضافه کرد: در مورد شرق این پیش‌بینی تحقق پیدا کرد و امیدواریم در باره غرب نیز تحقق یابد.

*شکست حصر آبادان پس از فرار بنی‌صدر شکل گرفت/کارشکنی‌ بنی‌صدر در تشکیل نشدن سازمان بسیج کشوری

وی با اشاره به دستور امام (ره) درباره تشکیل سازمان بسیج کشوری گفت: این امر بنا بر کارشکنی‌های بنی‌صدر تحقق پیدا نکرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه دشمن دو عامل رهبری و مردم را پیش‌بینی نکرده بود، افزود: این دو عامل موجب پیروزی ایران شد.

وی به شکست حصر آبادان اشاره کرد و یادآور شد: تا زمانی که بنی‌صدر بود نیروهای ما پیروزی‌های چشمگیری نداشتند و با دستور امام (ره) در حصر آبادان و تاریخ پنجم مهر سال 60 پس از فرار بنی‌صدر نخستین عملیات بزرگ طراحی شد و به پیروزی رسید و حصر آبادان به دستور امام (ره) شکسته شد.

کوثری با بیان اینکه توکل بر خداوند و توسل به ائمه از توفیقاتی بود که رزمندگان توانستند در مسیر خود محکم و مصمم بایستند، خاطرنشان کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس با این توفیقات شگفتی‌هایی ایجاد کردند.

وی درباره فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثار در دنیا گفت: فرهنگ شهادت‌طلبی از ایران گسترش پیدا کرده و در غزه در قالب جهاد اسلامی و حماس و در لبنان در قالب حزب‌الله تشکیل شده که ناشی از تفکر اسلام ناب محمدی (ص) است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: زمانی که اینها نتوانستند در جنگ‌های 33 و 50 روزه موفق شوند جنگ روانی علیه مردم به راه انداختند و در مصاحبه با شیعه، سنی و مسیحی درباره سید حسن نصرالله اتفاق نظر داشتند که ایشان برای حفظ مملکت با غیرت در مقابل دشمن ایستاده است.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله مردم ایران را با غیرت خواند، گفت: سران بی‌غیرت عرب اسلام آمریکایی را به جای اسلام ناب محمدی( ص) ترویج می‌دهند و به لطف خداوند فضا برای ایجاد تمدن اسلامی آماده می‌شود تا به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) تحویل داده شود.

*داعش پرورش یافته صهیونیسم، عربستان و آمریکا/ایران ابهت پوشالی غرب را شکست/پیش‌بینی امام (ره) در قرن بیستم

کوثری با اشاره به اینکه ما به مردم غزه و لبنان کمک می‌کنیم تا با از خود گذشتگی و مقاومت در مقابل ظالمان بایستند، متذکر شد: امروز تفکر ایثار و شهادت از طریق رزمندگان اسلام در جامعه گسترش پیدا کرده و برای جامعه و مسلمانان آزادیخواهان جهان یک الگو محسوب می‌شوند.

وی داعش و تکفیری را پرورش یافته صهیونیسم، عربستان و آمریکا دانست و تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند تلاش کنند اسلام را به شکل انحرافی به جهان معرفی کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در جنگ دشمنان و دوستان خود را شناختیم، گفت: ملت ایران اسلامی با ایستادن روی پای خود ابهت شرق و غرب را شکسته‌ است.

وی با اشاره به رحلت امام (ره) در پایان قرن بیستم، یادآور شد: امام فرموده بودند قرن آینده یعنی قرن بیستم قرن اسلام است و اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک ذلت خواهد نشاند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد