صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






«ردپای یاران انقلاب» در کوچصفهان به نمایش گذاشته شد

نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب اسلامی با نام «ردپای یاران انقلاب» در کوچصفهان گشایش یافت. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب اسلامی با نام «رد پای یاران انقلاب» توسط مؤسسه فرهنگ گیل کوچصفهان در محل مؤسسه برگزار شد.

کد خبر : 1223 | 8:00 ق.ظ | ۲۴ بهمن , ۱۳۹۱

1

نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب اسلامی با نام «ردپای یاران انقلاب» در کوچصفهان گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب اسلامی با نام «رد پای یاران انقلاب» توسط مؤسسه فرهنگ گیل کوچصفهان در محل مؤسسه برگزار شد.

مدیر مؤسسه فرهنگ گیل کوچصفهان در جریان برپایی نمایشگاه مذکور اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان و شهرداری کوچصفهان در محل مؤسسه به مدت یک هفته آماده پذیرش بازدیدکنندگان است.

حمید نظرخواه علی‌سرایی افزود: عکس‌ها و اسناد به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه مذکور مربوط به بهمن سال 1357 و دیگر استان های کشور است.

وی از مردم بخش کوچصفهان خواست تا اگر اسناد و یا عکسی درباره پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کوچصفهان دارند به دفتر مؤسسه فرهنگ گیل واقع در کوچصفهان، خیابان شهید مطهری، کوچه وصال، روبروی چاپخانه فجر دفتر مؤسسه مراجعه کنند و در اختیار این مرکز قرار دهند تا در سال‌های آینده مؤسسه بتواند نقش‌آفرینی‌های مردم منطقه را به معرض نمایش عموم بگذارد.

وی از حسین عباس‌نژاد رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان در زمینه همکاری تنگاتنگ وی با مؤسسه قدردانی کرد.

در مراسم افتتاح مذکور اسفندیار جوشن بخشدار کوچصفهان و اسماعیل ایزدی شهردار کوچصفهان با هیئت همراه خود از نمایشگاه دیدن کردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد