صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آدم‌های جنگ تراز انقلاب اسلامی بودند

فرمانده سپاه قدس گیلان اعلام کرد: آدم‌های جنگ دقیقاً تراز انقلاب اسلامی بودند و معرفی آنان توصیف و تعریف دفاع مقدس است. سردار هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس گیلان در نخستین همایش تجلیل از هیات امنای ایثارگر بقاع متبرکه گیلان که در شبستان بقعه متبرکه خواهر امام(س) برگزار شد، اظهار کرد: قرینه‌ای برای دفاع مقدس […]

کد خبر : 12243 | 9:27 ق.ظ | ۷ مهر , ۱۳۹۳

محمدی هامون

فرمانده سپاه قدس گیلان اعلام کرد: آدم‌های جنگ دقیقاً تراز انقلاب اسلامی بودند و معرفی آنان توصیف و تعریف دفاع مقدس است.

سردار هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس گیلان در نخستین همایش تجلیل از هیات امنای ایثارگر بقاع متبرکه گیلان که در شبستان بقعه متبرکه خواهر امام(س) برگزار شد، اظهار کرد: قرینه‌ای برای دفاع مقدس جز در صدر اسلام و دوران پیامبر اکرم(صل الله ) و ائمه(سلام الله) پیدا نمی‌شود.

 وی با بیان اینکه کشور در دفاع مقدس درگیر یک جنگ جهانی بود، گفت: ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی با 130 کشور به صورت مسقیم و غیرمستقیم در حال جنگ بود.

 فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی 33 کشور به عراق سلاح می‌دادند.

 وی با بیان اینکه عده‌ای برای مخدوش کردن چهره دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را عامل تشنج منطقه و زمینه‌ساز جنگ تحمیلی معرفی می‌کنند، گفت: خاورمیانه مرکز انرژی دنیاست و ترس غرب از عدم دسترسی به نفت باعث تحریک عراق به جنگ با ایران شد.

 محمدی در ادامه با اشاره به ادعای مبارزه آمریکا با داعش، اظهار کرد: مرعوبان آمریکا از همین رفتارهای بدون مجوز سازمان ملل وشورای امنیت غرب می‌ترسند، اما رزمندگان ایرانی ثابت کردند از این نوع رفتارها هراسی ندارند.

 وی ایمان را عامل شجاعت و اقتدار نیروهای رزمنده ایرانی در دفاع مقدس و دوران پس از آن دانست و گفت: غرب در مبارزه با داعش تنها به بمباران هوایی اکتفا می‌کند چرا که توانایی و جرات مبارزه زمین و رودر رو را ندارد.

 فرمانده سپاه قدس گیلان اضافه کرد: غرب با بمباران صوری مواضع داعش به دنبال ایجاد حاکمیت در عراق و باج ‌گیری‌های بعدی است.

 وی تاکید کرد: رفتارهای امروز غرب نشان می‌دهد اگر انقلاب ایران هم صورت نمی گرفت، جنگ بر سر انرژی در خاورمیانه جدی بود.

 محمدی به دستاوردهای معنوی و فرهنگی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس ایجادکننده فرهنگ ایثار و شهادت بود.

 وی با بیان اینکه در دفاع مقدس، انقلاب را به دنیا شناساندیم، اظهارکرد: آدم‌های جنگ دقیقاً تراز انقلاب اسلامی بودند و معرفی آنان توصیف و تعریف دفاع مقدس است.

 فرمانده سپاه قدس گیلان یادآور شد: امروز دست بلند انقلاب اسلام در سوریه، عراق و ونزوئلا قابل مشاهده است.

 وی رسیدن به تفکر بسیجی و انقلاب را از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد و گفت: این تفکر باید توسط مسئولان به مردم شناسانده شود.

 محمدی تصریح کرد: پس از دفاع مقدس نتوانستیم آدم‌هایی در تراز انقلاب اسلام پرورش دهیم.

 فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: آدم‌های تراز انقلاب اسلامی از دشمن نمی‌ترسند، خیانت نمی‌کنند، به چرب و شیرین دنیا مشغول نمی‌شوند و تکیه‌گاه مردم  و امت اسلامی هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد