صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تجلیل از نوعروس و دامادها همزمان با پیوند مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) و امام علی(ع)

فرمانده پایگاه بسیج سردار شهید خجسته بلوار لاکان رشت از برگزاری مراسم تجلیل از 11 نوعروس و داماد بسیجی این پایگاه همزمان با هفته ازدواج خبر داد. علی سپهری، فرمانده پایگاه بسیج سردار شهید خجسته بلوار لاکان رشت اظهار کرد: همزمان با هفته ازدواج که مصادف با پیوند آسمانی حضرت فاطمه زهرا(س) و امام علی(ع) […]

کد خبر : 12248 | 11:45 ق.ظ | ۷ مهر , ۱۳۹۳

ششش

فرمانده پایگاه بسیج سردار شهید خجسته بلوار لاکان رشت از برگزاری مراسم تجلیل از 11 نوعروس و داماد بسیجی این پایگاه همزمان با هفته ازدواج خبر داد.

علی سپهری، فرمانده پایگاه بسیج سردار شهید خجسته بلوار لاکان رشت اظهار کرد: همزمان با هفته ازدواج که مصادف با پیوند آسمانی حضرت فاطمه زهرا(س) و امام علی(ع) است، مراسم تجلیل از نوعروس و دامادهای بسیجی پایگاه شهید خجسته رشت برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم با هدف ترویج و تشویق جوانان بسیجی به امر پسندیده ازدواج برگزار شد، تاکید کرد: توجه به آداب و مهارت‌های زندگی بین نسل جوان ضروری است.

سپهری با بیان اینکه در این مراسم از 11 نوعروس و داماد بسیجی پایگاه بسیج سردار شهید خجسته بلوار لاکان رشت تجلیل شد، تصریح کرد: در این مراسم کلاس آموزشی آداب مهارت زندگی زناشویی با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی برگزار شد.

فرمانده پایگاه بسیج سردار شهید خجسته رشت افزود: همچنین کتاب آداب مهارت زندگی زناشویی بین عروس و دامادهای حاضر در مراسم توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه به همه زوج‌های حاضر در مراسم هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا شد، خاطرنشان کرد: همچنین به پنج زوج بسیجی که مهریه آنان زیر 100 سکه بود نیز، هدیه‌ای ویژه تعلق می‌گیرد.

سپهری اذعان کرد: مراسم تجلیل از نوعروس و دامادهای بسیجی پایگاه شهید خجسته رشت قرار است همه ساله با حضور زوج‌هایی جوان این پایگاه برگزار شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد