صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهدا درس مقاومت را به جهانیان آموختند

فرمانده آموزش تخصص دریایی رشت گفت: شهدا با جانفشانی خود درس شجاعت، ایستادگی، صبر و مقاومت را به تمام جهانیان آموختند.  امیر دریادار دوم تورج حسنی‌مقدم در دیدار با خانواده شهید ناواستوار دوم علیرضا تقی‌زاده از شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با سالگرد این شهید اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا نشان‌دهنده […]

کد خبر : 12252 | 11:13 ق.ظ | ۸ مهر , ۱۳۹۳

تورج حسنی‌مقدم

فرمانده آموزش تخصص دریایی رشت گفت: شهدا با جانفشانی خود درس شجاعت، ایستادگی، صبر و مقاومت را به تمام جهانیان آموختند.

 امیر دریادار دوم تورج حسنی‌مقدم در دیدار با خانواده شهید ناواستوار دوم علیرضا تقی‌زاده از شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با سالگرد این شهید اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا نشان‌دهنده زنده بودن یاد و خاطره شهیدان در دل‌ها است.

وی امنیت و آسایش امروز جامعه را مدیون ایثارگری شهیدان والامقام عنوان کرد و افزود: پایداری خانواده شهدا در استمرار آسایش جامعه حائز اهمیت است.

حسنی‌مقدم با بیان اینکه شهدا در مقابل استکبار جهانی مردانه ایستادند، تصریح کرد: شهیدان از خاک وطن جانانه دفاع کردند.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی رشت استمرار نظام اسلامی را به برکت خون مردان الهی خواند و بیان کرد: شهدا با جانفشانی خود درس شجاعت، ایستادگی، صبر و مقاومت را به تمام جهانیان آموختند.

*برگزاری مسابقه نقاشی دفاع مقدس در رشت

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت نیز به برنامه‌های این مرکز همزمان با هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: فرزندان ملت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی به عنوان نسل چهارم انقلاب بزرگ الهی با فرهنگ مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان همزمان با هفته دفاع مقدس آشنا شدند.

حجت‌الاسلام محمد باقری به برگزاری مسابقه نقاشی دفاع مقدس توسط فرزندان کارکنان مدرسه نیروهای دریایی در رشت اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان با دستان کوچک و هنرمند خود ایثارگری رزمندگان را به تصویر کشیدند.

وی هفته دفاع مقدس را تجلی خاطره‌ها دانست و بیان کرد: انتقال خاطره هشت سال دفاع و مبارزه به فرزندان پاک این مرز و بوم با هنر بسیار زیبا است.

باقری انتقال ارزش‌های دینی، ملی و فرهنگ جبهه و شهادت به نسل‌های آینده را یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان و تمام ملت خواند و تصریح کرد: در دنیای امروز فرزندان پاک ایران اسلامی با هجمه فرهنگی سنگین دشمن مواجه هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت به نفوذ فرهنگ غرب در نهاد خانواده با استفاده از ابزار اینترنت و ماهواره اشاره کرد و یادآور شد: فرهنگ ناب دفاع مقدس که بر گرفته از فرهنگ عاشورا است، می‌تواند چراغ راهی برای در امان ماندن از نفوذ فرهنگی و جنگ نرم دشمن باشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد