صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری راهپیمایی “میثاق با شهادت؛ پیوند با ولایت”

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: به مناسبت روز عید غدیرخم راهپیمایی “میثاق با شهادت؛ پیوند با ولایت” از گلزار شهدای سید جعفرآقا تا گلزار شهدای آقا مهدی آقا این شهرستان برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با تبریک ایام ذی‌الحجه، اظهار کرد:  ولایت فقیه بالاترین رکن اسلام و […]

کد خبر : 12255 | 11:23 ق.ظ | ۸ مهر , ۱۳۹۳

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صدیقی

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: به مناسبت روز عید غدیرخم راهپیمایی “میثاق با شهادت؛ پیوند با ولایت” از گلزار شهدای سید جعفرآقا تا گلزار شهدای آقا مهدی آقا این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با تبریک ایام ذی‌الحجه، اظهار کرد:  ولایت فقیه بالاترین رکن اسلام و دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای تبلیغ، حمایت و معرفی ولایت فقیه به نسل‌های جوان است.

وی با بیان اینکه عید قربان تا غدیر به عنوان دهه ولایت نامگذاری شده، افزود: ولایت در جامعه اسلام از امور اساسی است و باید از آن برای وحدت جامعه اسلامی استفاده شود.

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و بهتر برنامه‌های دهه ولایت و امامت امسال نسبت به سال‌های گذشته با شکوه بیشتری برگزار شود.

صدیقی با بیان اینکه هر ساله در روز عید غدیر خم از گلزار شهدای سید جعفرآقا به سمت گلزار شهدای آقا مهدی آقا با شعار “میثاق با شهادت پیوند با ولایت” راهپیمایی می‌کنند، تصریح کرد: امسال این برنامه باید با شکوهتر و با مارش همراه باشد.

وی دعای عرفه امام حسین(ع) را دارای مضامین بسیار بلند معنوی و عرفانی خواند و خاطرنشان کرد: در روز عرفه در صورت مساعد بودن هوا، مراسم این روز در فضای عمومی و باز به صورت محوری برگزار می‌شود.

امام جمعه صومعه‌سرا تاکید کرد: در انجام آیین‌های مربوط به دهه ولایت و امامت باید طوری عمل شود تا وحدت و یکپارچگی جامعه از بین نرود.

صدیقی از ادارات و نهادهای مختلف خواست برنامه‌های خود را به ستاد برگزاری آیین‌های غدیر ارسال کنند تا در برنامه کلی گنجانده شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد