صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فرمانده ارشد آجا در گیلان: شهید سرلشکر نامجوی نظم را به ارتش برگرداند

فرمانده ارشد آجا در گیلان گفت: شهید سرلشکر سید موسی نامجوی پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظم را به ارتش برگرداند. وی به مشارکت شهید نامجو در تظاهرات پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: شهید نامجو پس از پیروزی انقلاب برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی گام برداشت. رضایی حداد با بیان اینکه […]

کد خبر : 12285 | 10:33 ق.ظ | ۱۲ مهر , ۱۳۹۳

نامجوی11

فرمانده ارشد آجا در گیلان گفت: شهید سرلشکر سید موسی نامجوی پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظم را به ارتش برگرداند.

وی به مشارکت شهید نامجو در تظاهرات پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: شهید نامجو پس از پیروزی انقلاب برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی گام برداشت.

رضایی حداد با بیان اینکه شهید نامجو پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظم را به ارتش برگرداند، تصریح کرد: شهید نامجو با حضور در ارتش نشان داد در هر شرایط می‌توانیم منظم باشیم.

فرمانده ناوگان شمال کشور تربیت افسران ارتش را نشان‌دهنده اعتقاد شهید نامجو به امام (ره) و اسلام دانست و بیان کرد: تلاش شهید نامجو در هشت سال دفاع مقدس مشهود بود.

وی با اشاره به صداقت، پاکی، درستی و پایبندی شهید نامجو به نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: شهید نامجو در دوران دفاع مقدس اجازه نداد استکبار به اهداف خود برسد و تلاش کرد مسیر جنگ تغییر نکند و جمهوری اسلامی ایران اکنون الگوی کشورهای اسلامی است.

*شهید نامجو مهارت علوم نظامی را به افسران ارتش آموخت

همرزم شهید نامجو نیز در مراسم مذکور گفت: شهید نامجو معلمی با معرفت، عالم و دانا برای افسران ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

سرتیپ دوم محمد کبریتی شهید صیاد شیرازی را یکی از شاگردان شهید نامجو عنوان کرد و افزود: شهید نامجو مهارت سربازی و علوم نظامی را به ما آموخت.

وی کسب علم و ارتقای دانش را ادامه مسیر شهدا خواند و بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی متوجه شدیم تعلیم‌های شهید نامجو بسیار اثرگذار است.

کبریتی با بیان اینکه نیروهای ارتش از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند، تصریح کرد: شهید نامجو ارتش را برای آینده کشور پایه‌گذاری کرد.

همرزم شهید نامجو زنده بودن روح انسان را به برکت علم و دانش دانست و اظهار کرد: روح انسان پس از عبور از شک و رسیدن به یقین سالم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهید نامجو دانشجویان دانشگاه افسری را در دوران پیروزی انقلاب اسلامی از شک خارج کرد، خاطرنشان کرد: شهید نامجو خدمت را برای نیروهای ارتشی تبیین کرد.

کبریتی به تلاش شهید نامجو در مردمی کردن ارتش اشاره کرد و یادآور شد: با تلاش شهید نامجو ارتش در هشت سال دفاع مقدس از نظام اسلامی دفاع کرد.

همرزم شهید نامجو با بیان اینکه ارتش ایران پس از شش روز حمله ارتش عراق را تثبیت کرد، خاطرنشان کرد: امر مذکور نتیجه تعلیم افسرانی مانند شهید نامجو بود.

وی به شعار دشمنان مبنی بر انحلال ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: شهید نامجو سرمایه ارتش را برای استقلال کشور حفظ کرد.

کبریتی رفتار شهید نامجو را الگوی رفتاری برای دانشجویان ارتش دانست و اظهار کرد: شهید نامجو تلاش کرد به دانشجویان قدرت تجزیه و تحلیل و بصیرت دهد.

همرزم شهید نامجو با بیان اینکه اگر نظامی دارای بصیرت باشد با دل و جان از نظام اسلامی دفاع می‌کند، تصریح کرد: شهیدان با آگاهی و بصیرت خود استقلال و آزادی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

*شهید نامجو روش گزینش دانشگاه افسری را اصلاح کرد

فرزند شهید نامجو نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: شهید نامجو از سال 1340 عضو هیئت علمی دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

سید مهدی نامجو با بیان اینکه افسران با تعلیم شهید نامجو آماده خدمت در انقلاب اسلامی شدند، تصریح کرد: شهید نامجو پس از پیروزی انقلاب اسلامی روش گزینش دانشگاه افسری ارتش را اصلاح کرد.

وی اصلاح نظام آموزشی را از اقدام‌های شهید نامجو پس از پیروزی انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: تدریس تاریخ معاصر از جمله فعالیت‌های شهید نامجو در دانشگاه افسری ارتش بود.

نامجو یادآور شد: اندیشه والای امام (ره) در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش شهیدانی مانند سرلشکر نامجو ارتش را حفظ کرد.

فرزند شهید نامجو به عملیات ثامن‌الائمه (ع) در پنجم مهر ماه سال 60 اشاره کرد و گفت: حصر آبادان در عملیات مذکور شکسته شد و نخستین پیروزی ایران در جنگ اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه شهید نامجو مایل به دریافت حق مقام نبود، اظهار کرد: وقتی هدف شهادت باشد مسایل مادی مد نظر نیست و این موضوع درسی برای مسئولان در نظام اسلامی است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد