صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پاسداری از ارزش‌های اسلامی وظیفه نیروی انتظامی است

استاندار گیلان گفت: پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی یکی از بزرگ‌ترین وظایف نیروی انتظامی است. محمدعلی نجفی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گیلان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار، نظم و آرامش است. وی پلیس را مظهر ادب در جامعه عنوان کرد و افزود: در نظام […]

کد خبر : 12292 | 10:52 ق.ظ | ۱۴ مهر , ۱۳۹۳

نجفی17

استاندار گیلان گفت: پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی یکی از بزرگ‌ترین وظایف نیروی انتظامی است.

محمدعلی نجفی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گیلان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار، نظم و آرامش است.

وی پلیس را مظهر ادب در جامعه عنوان کرد و افزود: در نظام مردم‌سالار اسلامی همه باید در کنار مردم باشند.

نجفی با بیان اینکه حضور پلیس در جامعه موجب آرامش بیشتر مردم می‌شود، تصریح کرد: در چهره پلیس جمهوری اسلامی ایران صداقت، روحیه شهادت‌طلبی و ایثار دیده می‌شود.

استاندار گیلان مقابله با جرم را از وظایف پلیس خواند و بیان کرد: ایجاد امنیت عمومی از وظایف مهم پلیس است و امنیت کامل با رعایت قانون حاکم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امنیت با نهادینه شدن قانون به معنای واقعی در جامعه ایجاد می‌شود، گفت: اعتقاد داریم پلیس باید مقتدر و دانش‌بنیان باشد و از فناوری و امکانات روز استفاده کند.

نجفی به جایگاه و منزلت پلیس جمهوری اسلامی ایران در دل مردم اشاره کرد و یادآور شد: پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی یکی از بزرگ‌ترین وظایف نیروی انتظامی است.

استاندار گیلان امنیت اجتماعی، اخلاقی و روانی را از ارکان پیشرفت و سربلندی ملت دانست و خاطرنشان کرد: تربیت نیروهای متدین، متعهد، بصیر، حرفه‌ای، شجاع و کارآمد باید سرلوحه فعالیت پلیس باشد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نیاز به محیطی آرام برای بهبود محیط کسب و کار دارد، اظهار کرد: همراهی خوب تمام دستگاه‌ها موجب شده، گیلان رتبه نخست بهبود محیط کسب و کار در کشور را کسب کند و پلیس در این امر نقش موثری دارد.

نجفی مردم را ولی‌نعمت مسئولان خواند و بیان کرد: تمام مسئولان باید خادم ملت بزرگ ایران باشند و زمینه ارتقای رفاه، معیشت و توسعه بیشتر مردم در جامعه فراهم شود.

استاندار گیلان در پایان خواستار موفقیت انجام وظایف نیروی انتظامی در سایه نظم و ادب در اجرای رهنمودهای مقام معظم شد.

در مراسم مذکور یگان‌های نمونه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر در گیلان از مقابل جایگاه رژه رفتند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد