صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مراسم 13 آبان با رویکرد عاشورایی در کشور

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه ریشه اصلی 13 آبان در روز عاشورا نهفته است، گفت: امسال برنامه‌های 13 آبان به صورت متفاوت با رویکرد و مبتنی بر ماه محرم و عاشورا برگزار می‌شود. حامد علامتی در نشست منطقه مسئولان اتحادیه انجمن اسلامی استان‌های کردستان، همدان و گیلان اظهار کرد: سیاستگذاری‌های اتحادیه در سطح ستاد […]

کد خبر : 12330 | 8:52 ق.ظ | ۱۶ مهر , ۱۳۹۳

حامد علامتی

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه ریشه اصلی 13 آبان در روز عاشورا نهفته است، گفت: امسال برنامه‌های 13 آبان به صورت متفاوت با رویکرد و مبتنی بر ماه محرم و عاشورا برگزار می‌شود.

حامد علامتی در نشست منطقه مسئولان اتحادیه انجمن اسلامی استان‌های کردستان، همدان و گیلان اظهار کرد: سیاستگذاری‌های اتحادیه در سطح ستاد در تهران انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان‌ها در خط مقدم جبهه فرهنگی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: یکی از سیاست‌های اصلی اتحادیه کیفی‌سازی اتحادیه‌های شهرستان‌ها است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور، اتحادیه شهرستان‌ها را نقطه اتصال ستاد با مخاطبان اصلی این نهاد عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هر قدر اتحادیه شهرستان‌ها تقویت شوند، دانش‌آموزان به لحاظ فکری و مهارتی تاثیرگذاری بیشتری پیدا می‌کنند.

علامتی هدف از تاسیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را پاسداری از ارزش‌های انقلاب عنوان کرد و یادآور شد: در برهه‌های مختلف انقلاب مناسب با هدف اصلی ماموریت‌های ویژه‌ای تعریف شده است.

وی با اشاره به تقارن روز عاشورا با 13 آبان یادآور شد: این تقارن یک فرصت تربیتی در حوزه حماسی برای ما ایجاد می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه ریشه اصلی 13 آبان در روز عاشورا نهفته است، تصریح کرد: امسال برنامه‌های متفاوتی مبتنی بر ماه محرم برگزار می‌شود.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با اشاره به برگزاری طرح «انسجام» در مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان با عضوگیری و عضویابی از دانش‌آموزان نخبه و زبده زمینه را برای شکوفایی استعداد دانش‌آموزان فراهم می‌کند.

وی تربیت دانش‌آموزان متعهد و متخصص را مهم دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به راهبرد دشمن، وظیفه فعلی اتحادیه نیروسازی و جریان‌سازی است.

علامتی یادآور شد: در سال‌های گذشته 40 درصد دانش‌آموزان دوم متوسطه به بالا عضو اتحادیه بودند و از سال آینده همه استان‌ها دانش‌آموزان سال اول متوسطه را پذیرش می‌کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد