صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان برای شركت مردم در جشن عاطفه ها

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و استاندار گیلان طی بیانیه ای از مردم همیشه در صحنه این استان خواستند تا همچون سالهای گذشته حضور بانشاط و پرشوری در جشن عاطفه ها داشته باشند. در این بیانیه آمده است؛ علم و دانش و دانایی لازمه یک جامعه پویا و با نشاط و […]

کد خبر : 12338 | 9:11 ق.ظ | ۱۶ مهر , ۱۳۹۳

مشترک19

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و استاندار گیلان طی بیانیه ای از مردم همیشه در صحنه این استان خواستند تا همچون سالهای گذشته حضور بانشاط و پرشوری در جشن عاطفه ها داشته باشند.

در این بیانیه آمده است؛ علم و دانش و دانایی لازمه یک جامعه پویا و با نشاط و شاداب است و هر جامعه ای که به رشد و تعالی و پیشرفت و استقلال همه جانبه می اندیشد می باید بیش از پیش به سلاح علم و دانش مجهز شود. فرزندان امروز ایران اسلامی مان بویژه دانش آموزان و دانشجویان، آینده سازان فردای میهن عزیزمان هستند که در سایه تربیت صحیح اسلامی و حمایتهای مادی و معنوی شهروندان می توانند سهم بزرگی در تولید فکر و اندیشه و اخلاق داشته باشند .

در ادامه این بیانیه آمده؛ اکنون که با آغاز ماه مهر فضای مدارس سراسر کشور به زیور جوانه های دانش آراسته شده و عطوفت و مهرورزی معنایی تازه یافته و خانواده ها با همت و تلاشی مضاعف گلهای باغ زندگیشان را بدون هیچ کمی و کاستی در سر کلاس درس حاضر و آماده ساخته اند، هستند دانش آموزانی که به دلیل نداشتن سرپرست و فقر و محرومیت کامشان تلخ و بساطشان خالی از دفتر و قلم هست حال آنکه می توان با اندکی همت کام جانشان را شیرین و لبخند را به آنان ارزانی داشت. از اینرو کمیته امداد امام خمینی (ره) همه ساله با برگزاری جشن بزرگ عاطفه ها و فراخوان مردم جهت پیوستن به بزرگترین شبکه نیکوکاری کشور، اندیشه های آگاه را مخاطب ساخته و دستهای پرمهر نیک اندیشان نیکوکار را برای دستگیری و کمک رساندن به گلهای باغ عاطفه به یاری فرامی خواند .

در پایان بیانیه آمده است؛ حال که امسال نیز این جشن بزرگ با شعار مهر در انتظار مهر به مدت سه روز از 16 تا 18 مهرماه در سراسر استان گیلان برگزار می شود از عموم مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه همچنین ادارات و مراکز و نهادهای دولتی و خصوصی و اصناف و کسبه و بازاریان، کشاورزان عزیز، جامعه فرهنگی استان، جامعه پزشکی، جامعه هنری، جامعه ورزشی و ورزشکاران و سایر اقشار فرهیخته استان دعوت می شود با حضور و مشارکت مادی و معنوی در این جشن بزرگ در شادی دل فقرا و نیازمندان سهیم باشيد .






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد