صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فعالیت کشور با مدیریت جهادی به سرانجام می‌رسد

استاد حوزه علمیه قم گفت: تمام فعالیت‌های کشور با مدیریت جهادی به سرانجام می رسد. حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی اراکی در بیست و دومین سالگرد شهادت سردار شهید «محمدعزیز ریاضی» در روستای نهزم شفت اظهار کرد: در همه احوال و سختی‌ها باید یاد شهدا گرامی نگه داشته شود و این تکلیف به‌عهده همه ماست. وی با […]

کد خبر : 12349 | 9:04 ق.ظ | ۱۹ مهر , ۱۳۹۳

حسینی اراکی

استاد حوزه علمیه قم گفت: تمام فعالیت‌های کشور با مدیریت جهادی به سرانجام می رسد.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی اراکی در بیست و دومین سالگرد شهادت سردار شهید «محمدعزیز ریاضی» در روستای نهزم شفت اظهار کرد: در همه احوال و سختی‌ها باید یاد شهدا گرامی نگه داشته شود و این تکلیف به‌عهده همه ماست.

وی با بیان اینکه عزت، استقلال و شرف نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون شهدا هستیم، افزود: شهدا با پیروی از ولایت راه صدساله را یک شبه طی کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: درس بزرگ شهدا به همه ما این است که کار و تلاش‌ها تنها برای رضای خدا باشد.

حسینی با بیان اینکه شهادت، رزق و روزی است که به بندگان مخلص خود عطا می‌کند، افزود: لازمه کسب روزی حلال تطهیر شدن از گناه، صفات رذیله اخلاقی و تعلقات دنیا است، ولایت ظاهرش محبت و باطنش رزق است.

این استاد حوزه همچنین با بیان اینکه شهدا عزت و سربلندی در مقابل دشمان اسلام را از امام حسین(ع) یاد گرفته بودند، متذکر شد: مسئولان این نظام که میراث‌دار شهدا هستند نباید در مقابل اجانب سر تسلیم فرود بیاورند.

حسینی‌اراکی با بیان اینکه گفتمان و گفت‌وگو و مذاکره با کشورهای دیگر امری پسندیده است، گفت: مراقب باشیم عزتی که شهدا برای این نظام به ارمغان آورده‌اند، پایمال نشود.

وی با بیان اینکه پس از جنگ تحمیلی برخی توسعه و رفاه را مطرح کردند، خاطرنشان کرد: این افراد تاکید داشتند که نیاز به روحیه جهادی نداریم و خواستند روحیه جهاد را از ملت ایران بگیرند.

استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: در اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تمام فعالیت‌های خود را با مدیریت جهادی به سرانجام برسانیم.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد