صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهر رشت برگزار شد

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی توسط پلیس گیلان به مناسبت هفته ناجا در زیر بارش باران در رشت برگزار شد. همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با همکاری شهرداری شهر رشت و پلیس انتظامی استان در رشت برگزار شد. این همایش در زیر ریزش شدید باران از میدان شهدای ذهاب رشت آغاز و با وجود سردی هوا و […]

کد خبر : 12351 | 9:08 ق.ظ | ۱۹ مهر , ۱۳۹۳

پیاده روی

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی توسط پلیس گیلان به مناسبت هفته ناجا در زیر بارش باران در رشت برگزار شد.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با همکاری شهرداری شهر رشت و پلیس انتظامی استان در رشت برگزار شد.
این همایش در زیر ریزش شدید باران از میدان شهدای ذهاب رشت آغاز و با وجود سردی هوا و بارندگی با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شده است.
فرمانده انتظامی گیلان در حاشیه مراسم مذکور اظهار کرد: امسال در هفته ناجا برنامه‌های متنوعی در سطح استان برگزار شده است.
ابراهیم قائدرحمتی، مهم‌ترین برنامه‌ها را برگزاری صبحگاه مشترک در نخستین روز از هفته ناجا، تجلیل از پرسنل پلیس انتظامی استان، برگزاری دوره‌ آموزشی در فضای مجازی و… ذکر کرد.
وی نشست مشترک با مرزبانان، ملاقات حضوری با مردم، حضور کارشناسان و فرماندهان نظامی و انتظامی در مراکز آموزشی را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.
این مقام پلیس همایش پیاده‌روی خانوادگی را به مناسبت هفته ناجا عنوان کرد و یادآور شد: این همایش برای ایجاد نشاط و شادابی خانواده‌ها در کنار پرسنل پلیس برگزار شده است.
وی نیروی انتظامی را نهاد مردمی دانست و تصریح کرد: در نیمه نخست امسال بیش از 150 درصد تماس مردم با پلیس 110 افزایش داشته است.
قائدرحمتی مقدار تماس مردمی را بالغ بر 280 هزار مورد با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در مدت مذکور عنوان کرد و یادآور شد: بیش از 134 هزار تماس منجر به عملیات شده است.
وی با بیان اینکه به طور میانگین روزانه 47 هزار تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی گیلان برقرار شده است، شماره 197 را برای بررسی عملکرد ماموران پلیس توسط مردم اعلام کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد