صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهید املاکی نمونه تفکر بسیجی است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: تفکر بسیجی یعنی شهید حسین املاکی که در میدان جنگ با برداشتن ماسک خود برای کمک رزمنده‌ای دیگر ایثار کرد.  سردار هامون محمدی در مراسم نخستین یادواره دو شهید گمنام چابکسر در مسجد بازار این بخش، اظهار کرد: دشمنان با تفکر نابودی انقلاب جنگ تمام عیار را بر ایران تحمیل […]

کد خبر : 12354 | 9:12 ق.ظ | ۱۹ مهر , ۱۳۹۳

محمدی هامون

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: تفکر بسیجی یعنی شهید حسین املاکی که در میدان جنگ با برداشتن ماسک خود برای کمک رزمنده‌ای دیگر ایثار کرد.

 سردار هامون محمدی در مراسم نخستین یادواره دو شهید گمنام چابکسر در مسجد بازار این بخش، اظهار کرد: دشمنان با تفکر نابودی انقلاب جنگ تمام عیار را بر ایران تحمیل کردند و این کار موجب شد تا افکار عمومی جهان به روش انقلاب که همان حکومت عدالت‌محور بر پایه دین است متوجه شود.

وی، هنر امام (ره) و انقلاب را تربیت و پرورش تفکر بسیجی دانست و افزود: بصیرت و ولایت‌مداری مردم موجب شده تا انقلاب به خارج از مرزهای ایران گسترش و توسعه یابد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در کارگاه جنگ ما به تولیدات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دست یافتیم، افزود: توانایی ایران موجب شده که هیچ کشوری قادر نباشد در مقابل توانمندی آن بایستد زیرا می‌داند اگر وارد جنگ شود جمهوری اسلامی ایران دندان‌های دشمنان را خرد می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانست دست بیگانگان را از منافع ملی کشورمان کوتاه کند، اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران است و تا زمانی که این تفکر وجود داشته باشد توطئه‌های دشمنان راه به جایی نمی‌برند.

محمدی به خاطرات جنگ و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در جبهه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: تفکر بسیجی یعنی شهید حسین املاکی که در میدان جنگ و میان بمب شیمیایی با برداشتن ماسک خود برای کمک و نجات رزمنده‌ای دیگر ایثار کرد.

این مسئول، بازگویی رشادت‌های نسل طلایی کشور و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت را موجب تحول در کشور دانست و تصریح کرد: گاهی دشمنان از راه‌های انحرافی برای از بین بردن تفکر انقلابی و بسیجی وارد می‌شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تهاجم فرهنگی، استفاده نادرست از ماهواره در خانواده‌ها را بسیار خطرناک‌تر و کشنده‌تر از سلاح شیمیایی عنوان کرد و متذکر شد: متوجه باشیم که دشمنان ایمان، دین و اعتقاد مردم ما را هدف قرار گرفته‌اند.

وی، شهدا را بهترین الگو برای نسل جوان خواند و یادآور شد: ترویج فرهنگ ارزش‌ها مانند ایثار، شهادت و از خودگذشتگی در جامعه موجب می‌شود که در مسیر انقلاب باقی بمانیم و از انحراف نجات یابیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد