صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مسابقه حضوری نقاشی قربان تا غدیر در شهرستان صومعه‌سرا برگزار شد

مسابقه حضوری نقاشی قربان تا غدیر در صومعه‌سرا به مناسبت دهه ولایت برگزار شد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا در مراسم مسابقه حضوری نقاشی قربان تا غدیر با تبریک هفته ولایت اظهار کرد: عید سعید غدیرخم بزرگ‌ترین عید مسلمانان است. سید محمود رزمگیر، برپایی برنامه‌های فرهنگی و هنری در ‌دهه ولایت […]

کد خبر : 12358 | 9:11 ق.ظ | ۲۰ مهر , ۱۳۹۳

هنت

مسابقه حضوری نقاشی قربان تا غدیر در صومعه‌سرا به مناسبت دهه ولایت برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا در مراسم مسابقه حضوری نقاشی قربان تا غدیر با تبریک هفته ولایت اظهار کرد: عید سعید غدیرخم بزرگ‌ترین عید مسلمانان است.

سید محمود رزمگیر، برپایی برنامه‌های فرهنگی و هنری در ‌دهه ولایت را سراسر نور، عزت و کرامت بیان کرد و افزود: باید هر چه بیشتر این روز تاریخی به جامعه تبیین شود. وی با بیان اینکه با انتخاب امیر مومنان به عنوان امامت و رهبری جامعه اسلامی؛ دین اسلام را کامل کرد، گفت: با امامت علی (ع) در پرتو حکومت اسلامی تحت هدایت و رهبری ایشان نعمت بر مردم تمام شد.

این مسئول با قدردانی از برپایی هنرهای تجسمی در صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: امیدواریم انجمن هنرهای تجسمی صومعه‌سرا برنامه‌های هنری بیشتری توسط هنرجویان کودک و نوجوان این شهرستان اجرا کند.

وی برگزاری مسابقه مذکور را برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان و جوانان با وقایع مهم تاریخ قربان و غدیر عنوان کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صومعه‌سرا نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: عید سعید غدیرخم بزرگ‌ترین عید مسلمانان است که باید با برپایی مراسم‌ها و مسابقات فرهنگی و هنری جوانان و نوجوانان را با واقعه غدیرخم، فرهنگ علوی و جایگاه ولایت و رهبری در جامعه آشنا کرد.

وی یادآور شد: توجه به این امر بدون تردید موجب ارتقای سطح بصیرت جوانان و نوجوانان ما می‌شود. به گزارش فارس، مسابقه نقاشی حضوری «قربان تا غدیر» به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت در مصلای مسجد جعفری صومعه‌سرا برگزار شد.

این مراسم به اهتمام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با همکاری انجمن هنرهای تجسمی، آموزشگاه­ هنری و کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

در پایان برنامه نیز به شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته امداد خمینی (ره) صومعه‌سرا اهدا شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد