صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دیدار آیت الله امینیان با دانش آموزان سادات

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دختران ما باید با پیروی از فاطمه زهرا (س) الگو و روش زندگی و سیره عملی وی را در زندگی خود به کار گیرند. آیت‌الله محمدعلی امینیان در دیدار با دانش‌آموزان سادات دبیرستان دخترانه شهید قربانی شهر آستانه اشرفیه اظهار کرد: جوانان ما که پیرو اهل بیت […]

کد خبر : 12361 | 9:20 ق.ظ | ۲۰ مهر , ۱۳۹۳

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دختران ما باید با پیروی از فاطمه زهرا (س) الگو و روش زندگی و سیره عملی وی را در زندگی خود به کار گیرند.

آیت‌الله محمدعلی امینیان در دیدار با دانش‌آموزان سادات دبیرستان دخترانه شهید قربانی شهر آستانه اشرفیه اظهار کرد: جوانان ما که پیرو اهل بیت (ع) هستند در راه ولایت باید جانفشانی کنند.

وی با تبریک فرا رسیدن عید غدیر و دهه ولایت گفت: جوانان ما باید در مسیر ولایت و امامت گام بردارند و خالصانه برای رضایت امام زمان (عج) خدمت کنند.

امام جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه پیروان واقعی امام زمان (عج) در عصر غیبت بسیار کم هستند، افزود: هر کدام از این پیروان ملتی را هدایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه جوانان با اطاعت از ولایت و امامت می‌توانند یکی از یاوران امام زمان (عج)  باشند، تصریح کرد: دختران ما باید با پیروی از فاطمه زهرا (س) الگو و روش زندگی و سیره عملی وی را در زندگی خود به کار گیرند.

امینیان هر کدام از دانش‌آموزان سادات را به منزله پیام‌رسانی دانست که باید برای هدایت دیگر جوانان در محیط آموزشگاه و جامعه به عنوان سفیران فرهنگی امام زمان (عج) عمل کنند.

مدیر آموزش و پرورش آستانه‌اشرفیه نیز در دیدار مذکور برنامه‌های فرهنگی دهه ولایت در آموزشگاه‌های شهرستان را تشریح کرد.

سید شمس‌الدین نورحسینی، برگزاری جشنواره دانش‌آموزان سادات در حرم مطهر آقا سید جلال‌الدین اشرف (ع) آستانه‌اشرفیه را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

 

IMG_0029






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد