صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دشمنان در ناامنی فرهنگی، اندیشه جوانان را در دست می‌گیرند

رئیس پلیس گیلان نا امنی فرهنگی را بدترین ناامنی دانست و گفت: دشمنان در ناامنی فرهنگی اندیشه جوانان را در دست می‌گیرند. ابراهیم قائدرحمتی، مشارکت مردم در برقراری امنیت را مهم دانست و اظهار کرد: آموزش و پرورش نقش مهمی در ارتقای امنیت و فرهنگ عمومی جامعه دارد. وی با بیان اینکه امنیت پایدار با شناخت […]

کد خبر : 12380 | 8:27 ب.ظ | ۲۲ مهر , ۱۳۹۳

قائد رحمتی

رئیس پلیس گیلان نا امنی فرهنگی را بدترین ناامنی دانست و گفت: دشمنان در ناامنی فرهنگی اندیشه جوانان را در دست می‌گیرند.

ابراهیم قائدرحمتی، مشارکت مردم در برقراری امنیت را مهم دانست و اظهار کرد: آموزش و پرورش نقش مهمی در ارتقای امنیت و فرهنگ عمومی جامعه دارد.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار با شناخت وظایف و احترام به حقوق دیگران ایجاد می‌شود، تصریح کرد:  امنیت با همکاری تمام دستگاه‌های فرهنگی در جامعه محقق می‌شود.

فرمانده انتظامی گیلان ارتقای سطح آگاهی جوانان را از وظایف دیگر آموزش و پرورش برشمرد و گفت: معلمان با اصلاح رفتارهای ناسازگارانه کودکان امنیت پایدار جامعه را تامین می‌کنند.

وی با تأکید بر ضرورت آگاهی جوانان از آثار مخرب ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: افزایش سطح آگاهی جوانان بزرگ‌ترین امنیت اجتماعی را در جامعه به‌وجود می‌آورد.

قائد رحمتی، ناامنی فرهنگی را بدترین ناامنی دانست که در آن خرد و اندیشه جوانان در دست دشمنان قرار می‌گیرد و تصریح کرد: امنیت ذهنی از امنیت عینی در جامعه مهم‌تر است زیرا جنبه ذهنی امنیت در سایه امینت و آرامش موجب به ثمر رسیدن تمام فعالیت‌ها می‌شود.

به گفته وی، امنیت اجتماعی در یک فرآیند بسیار طولانی و با حضور تمام دستگاه‌ها و آحاد مختلف جامعه محقق می‌شود.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی راه حل مشکل اقتصادی در جامعه است، تصریح کرد: اصلاح فرهنگ جامعه در رأس همه امور است.

وی بیشتر بی‌نظمی‌های اجتماعی و تعرض به حقوق دیگران را در اثر عدم فرهنگ‌سازی مناسب در زمینه رعایت قوانین عنوان کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد