صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انتشار 300 خبر دهه فجر در شهرستان تالش

مسئول کمیته هماهنگی ستاد دهه فجر تالش از انتشار بالغ بر 300 خبر دهه فجر در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، چنگیز شکوری در جلسه فرمانداری این شهرستان با قدردانی از رسانه و مطبوعات با ستاد دهه فجر، اظهار کرد: در بهمن‌ ماه جاری با موضوع ایام دهه مبارک فجر بیش از 300 عنوان خبر شهرستان تالش منتشر شد و یا روی آنتن رفت.

کد خبر : 1240 | 11:28 ق.ظ | ۲ اسفند , ۱۳۹۱

مسئول کمیته هماهنگی ستاد دهه فجر تالش از انتشار بالغ بر 300 خبر دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، چنگیز شکوری در جلسه فرمانداری این شهرستان با قدردانی از رسانه و مطبوعات با ستاد دهه فجر، اظهار کرد: در بهمن‌ ماه جاری با موضوع ایام دهه مبارک فجر بیش از 300 عنوان خبر شهرستان تالش منتشر شد و یا روی آنتن رفت.

وی افزود: نشریات محلی نیز ده ها مورد اخبار این ایام را منعکس کردند که جای قدردانی دارد.

این مسئول نقش حضور خبرنگاران گروه خبری فجر گیلان و خبرنگاران منطقه و شهرستان در فرمانداری را قابل توجه دانست.

وی اضافه کرد: حضور گروه خبری فجر گیلان در تالش در طلیعه سی و چهارمین دهه انقلاب، دیدار با فرماندار و آشنایی با برنامه‌ها و پروژه‌های این شهرستان کاری ارزشمند بود.

شکوری با قدردانی از عکاسان خبری در ثبت لحظه‌های دهه فجر تصریح کرد: در دهه فجر امسال تمام روابط عمومی دستگاه‌های دولتی شهرستان، فرمانداری، بخشداری‌ها و دهیاران همکاری بسیار خوبی در برگزاری برنامه‌های این مناسبت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: بی‌گمان تاثیر اطلاع‌رسانی به‌موقع و شفاف به مردم و مسؤلان موجب آگاهی عمومی و ایجاد نشاط و امید اجتماعی می‌شود.

این مسؤل با بیان اینکه فرماندار تالش بر تعامل و ارتباط هر چه بیشتر با مردم شهرستان تاکید دارد، یادآور شد: برای تحقق این اندیشه، همکاری با رسانه‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد