صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جوان صومعه‌سرایی مداح برتر کشور شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا گفت: سینا پورمحسن در آیین «سوگواره نواها و نغمه‌های آیینی» از بین 120 مداح جوان شرکت‌کننده، مقام برتر مداحی کشور را کسب کرد. به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور عصر امروز در جمع مسئولان این شهرستان در محل فرمانداری، اظهار کرد: صومعه‌سرا با همکاری جوانان پویا و فعال در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی از کارنامه برجسته و درخشانی برخوردار است.

کد خبر : 1248 | 11:21 ق.ظ | ۱۲ اسفند , ۱۳۹۱

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا گفت: سینا پورمحسن در آیین «سوگواره نواها و نغمه‌های آیینی» از بین 120 مداح جوان شرکت‌کننده، مقام برتر مداحی کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور عصر امروز در جمع مسئولان این شهرستان در محل فرمانداری، اظهار کرد: صومعه‌سرا با همکاری جوانان پویا و فعال در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی از کارنامه برجسته و درخشانی برخوردار است.

وی با تبریک کسب مقام برتری سینا پورمحسن، مداح جوان صومعه‌سرا در آیین مسابقات «سوگواره نواها و نغمه‌های آیینی» کشور، تصریح کرد: این دوره از مسابقات با حضور 120 مداح شرکت کننده از سراسر کشور هفته گذشته در«تالار اندیشه» تهران برگزار شده است.

این مسئول افزود: مسابقه «سوگواره نواها و نغمه‌های آیینی» در رشته مداحی برای مداحان رده‌های سنی 16 تا 20 ساله برگزار شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به معرفی نفرات برتر شرکت کنندگان در مسابقه مذکور، بیان کرد: سینا پورمحسن از گیلان، شهاب امان‌چی از لرستان و نریمان محمد حسینی از تهران به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم در رشته مداحی کشور را کسب کرده‌اند.

وی از ساماندهی 130 مداح صومعه‌سرا در رده‌های سنی مختلف خبر داد و افزود: برای تمام مداحان ساماندهی شده صومعه‌سرا کارت مداحی صادر می‌شود.

احمدی‌پور، لازمه صدور کارت‌های مداحی برای مداحان صومعه‌سرا را گذراندن موفق دوره‌های آموزشی دانست و یادآور شد: این دوره‌ها همراه با امتحان، مصاحبه و گزینش افراد شایسته است.

به گفته وی، دوره‌های آموزشی مداحان صومعه‌سرا اکنون در سطوح مختلف در حال برگزاری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا به سطح حوزه مداحی این شهرستان به‌ویژه در سال‌های اخیر اشاره کرد و متذکر شد: سطح مداحی مداحان صومعه‌سرا نسبت به دیگر شهرستان‌های استان در مرتبه مطلوبی قرار دارد.

وی، تزریق تغذیه فرهنگی به مداحان را اقدامی ضروری برشمرد و بیان کرد: این امر به دلیل دوری مداحان از آسیب‌ها و آفات فرهنگی است.

احمدی‌پور تصریح کرد: مداحان صومعه‌سرا پیش از اجرای فعالیت در هرگونه مراسم‌های مذهبی و به‌ویژه مراسم عزای حسینی (ع) با اهدای منشورنامه مداحی، تغذیه فرهنگی می‌شوند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد