صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری کنگره آیت‌الله بهجت در فومن

امام جمعه فومن از برگزاری کنگره آیت‌الله بهجت فومنی در این شهرستان خبر داد. حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن صفوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: فردی که عالم را محضر خدا ببیند و معصیت نکند حکم ثواب شهادت را دارد. وی غیرت را از سفارش‌های دین اسلام عنوان کرد و افزود: خداوند غیور است […]

کد خبر : 12526 | 2:05 ب.ظ | ۳ آبان , ۱۳۹۳

بهجت11

امام جمعه فومن از برگزاری کنگره آیت‌الله بهجت فومنی در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن صفوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: فردی که عالم را محضر خدا ببیند و معصیت نکند حکم ثواب شهادت را دارد.

وی غیرت را از سفارش‌های دین اسلام عنوان کرد و افزود: خداوند غیور است و غیرتمندان را دوست دارد.

صفوی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، تصریح کرد: فلسفه قیام امام حسین (ع) باید توسط مبلغان دینی برای مردم تبیین شود.

امام جمعه فومن به دوره جدید شورای عالی فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت: بزرگ‌ترین مطالبه مقام معظم رهبری و مردم برطرف شدن چالش‌های فرهنگی در کشور است.

این مسئول با تاکید بر موضوع فرهنگ در جامعه، بیان داشت: انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ اسلامی است و مسئولان باید برای ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه تلاش بیشتری داشته باشند.

صفوی اتکا به تولید داخلی را حائز اهمیت خواند و گفت: اشتغال جوانان و افزایش تولید داخلی موجب رونق زندگی و فرهنگ در کشور می‌شود.

امام جمعه فومن با بیان اینکه استفاده بیش از اندازه از انرژی‌های فسیلی حرکت به طرف روزمرگی است، خاطرنشان کرد: انسان مستعد برای افزایش رونق اقتصادی باید خلاقیت داشته باشد.

وی سفر سران کشورهای منطقه به ایران اسلامی را مهم دانست و اضافه کرد: امنیت کشورهای همسایه برای امنیت مرزهای ایران اسلامی حائز اهمیت است.

صفوی بر تشکیل هیئت امنا در تمام مساجد فومن تاکید کرد و افزود: هیئت امنای مساجد امین خانه خدا هستند و باید از مؤمنان و عالمان دینی و فرهنگی باشند و اسلام ناب محمدی (ص) را در جامعه ترویج کنند.

امام جمعه فومن نمایش ضد داعش توسط آمریکا را سبب تقویت این گروه تروریستی در منطقه عنوان کرد و گفت: استکبار از گروه‌هایی حمایت می‌کند که مردم جهان آنها را تروریست و ضد بشریت می‌دانند.

وی با اشاره به اسیدپاشی در اصفهان، متذکر شد: دشمنی رسانه‌های بیگانه برای ملت ایران به اثبات رسیده، ضمن اینکه مردم ایران خواستار دستگیری و مجازات عاملان جنایت مذکور هستند.

این مسئول در پایان از برگزاری کنگره آیت‌الله بهجت (ره) در فومن خبر داد و متذکر شد: اردیبهشت سال 94 کنگره مذکور با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد