صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان شهرستان تالش

فرماندار تالش، خواستار حضور عاشورایی مردم این شهرستان همزمان با 13 آبان شد و گفت: این حضور عاشورایی قلب دشمن را نشانه می‌رود. علی فتح‌اللهی در نشست گرامیداشت 13 آبان روز دانش‌آموز و تقارن این روز با عاشورای حسینی (ع) اظهار کرد: تقارن این روز که مبارزه با استکبار است مردم با حضور عاشورایی خود […]

کد خبر : 12537 | 9:45 ق.ظ | ۴ آبان , ۱۳۹۳

علی فتح‌اللهی

فرماندار تالش، خواستار حضور عاشورایی مردم این شهرستان همزمان با 13 آبان شد و گفت: این حضور عاشورایی قلب دشمن را نشانه می‌رود.

علی فتح‌اللهی در نشست گرامیداشت 13 آبان روز دانش‌آموز و تقارن این روز با عاشورای حسینی (ع) اظهار کرد: تقارن این روز که مبارزه با استکبار است مردم با حضور عاشورایی خود قلب ابرقدرت‌ها را زهرآلود می‌کنند.

وی با اشاره به توصیه‌ امیرالمومنین (ع) مبنی بر اینکه دشمن ظالم و دوست مظلوم باشید، افزود: امروز می‌توانیم عقیده‌ قلبی خود را بر زبان جاری کرده و به تمام عالم اعلام کنیم ما با چه کسی دوست و با چه کسی دشمن هستیم.

فرماندار تالش با بیان اینکه ما حامی ولایت، قرآن، مملکت و ناموس این مرز و بوم هستیم، تصریح کرد: 13 آبان حماسه‌ای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که شهدای دانش‌آموز و دانشجو جان خود را از دست دادند تا این انقلاب پابرجا بماند.

وی با اشاره به اینکه امروز در ایران هر چه داریم از پشتوانه‌ خون شهدا و رهبری‌های مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: یوم‌الله 13 آبان مانند دیگر ایام حماسه‌ساز انقلاب فراموش نشدنی است و ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

فتح‌اللهی با تصریح بر اینکه دست دوستی آمریکا به طرف ایران چدنی و آهنی خواند و خاطرنشان کرد: پشت دست آمریکا تحریم علیه ایران و صهیونیست و خیانت است.

وی با بیان اینکه جوانان ایرانی با قدرت و ایمان در زیر سایه ولایت فقیه هستند، یادآور شد: مردم ایران با تمام وجود پشتیبان ولایت هستند و دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

فرماندار تالش خواستار حضور عاشورایی مردم این شهرستان همزمان با 13 آبان شد و تصریح کرد: این حضور عاشورایی قلب دشمن را نشانه می‌رود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد