صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






امام حسین (ع) زندگی عقلانی را به بشر معرفی کرد

آیت‌الله رضا رمضانی در جمع عزاداران حسینی (ع) در مسجد قدس شهر رشت با تأکید بر استفاده از قرآن در زندگی، اظهار کرد: بهره‌گیری از قرآن ناطق برای استفاده در زندگی انسان‌ها حائز اهمیت است. وی امام حسین (ع) را متعلق به تمام دوران‌ها عنوان کرد و افزود: امام حسین (ع) ویژه زمان خود نیست […]

کد خبر : 12555 | 10:15 ق.ظ | ۵ آبان , ۱۳۹۳

رمضانی رضا

آیت‌الله رضا رمضانی در جمع عزاداران حسینی (ع) در مسجد قدس شهر رشت با تأکید بر استفاده از قرآن در زندگی، اظهار کرد: بهره‌گیری از قرآن ناطق برای استفاده در زندگی انسان‌ها حائز اهمیت است.

وی امام حسین (ع) را متعلق به تمام دوران‌ها عنوان کرد و افزود: امام حسین (ع) ویژه زمان خود نیست و می‌تواند در هر دوره‌ای الگو باشد.

رمضانی با بیان اینکه قرآن الگوهای الهی و اخلاقی را به انسان‌ها معرفی کرده است، تصریح کرد: قرآن پیامبر (ص) و ابراهیم (ع) را به عنوان الگو به مردم معرفی می‌کند و تمام پیامبران می‌خواهند انسان‌ها زندگی پاک و مؤمنانه داشته باشند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری زندگی مؤمنانه را مهم خواند و بیان کرد: اگر نکته‌های تربیتی و اخلاقی در زندگی انسان مد نظر نباشد آن زندگی بیهوده است.

وی با اشاره به اینکه زندگی انسان باید بر پایه مسئولیت بزرگ باشد، گفت: تمام انسان‌های می‌توانند مسئولیت بزرگ را به عهده گیرند.

رمضانی الگوگیری از ائمه (ع) در زندگی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: مرگ خوب نیازمند خوب زندگی کردن است و این موضوع نیاز به تحلیل دارد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه می‌خواهیم جامعه بشری طعم بهشت را در این دنیا درک کند، یادآور شد: می‌خواهیم مردم به همدیگر عشق بورزند و در مسیر زندگی به خطا نروند.

وی به بحران هویت در غرب اشاره کرد و افزود: بحران اخلاقی در جامعه بشری به وجود آمده و اگر مشکل هویتی برطرف نشود جوان با بحران مواجه شده و زندگی را می‌بازد و احساس مسئولیت نمی‌کند.

رمضانی با تاکید براینکه ابتدا باید چگونه زیستن را بیاموزیم، اظهار کرد: جامعه باید ابتدا از زندگی تحلیل داشته باشد تا به زندگی ایده‌آل برسد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به ارائه تعریف زندگی سالم از طرف امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود: امام حسین (ع) با ارائه زندگی سالم می‌خواهد دنیای انسان‌ها روشن باشد و افراد با بصیرت زندگی کنند.

وی هیئت‌های عزاداری امام حسین (ع) را کلاس درس خواند و بیان کرد: پیام کربلا خون و قیام بود و این سخنان در عزاداری‌ها باید پخته و سنجیده بیان شود.

رمضانی با بیان اینکه دین در دوران یزید به بازی گرفته شد، تصریح کرد: پیام قیام عاشورا روشنگری بود و این موضوع برای تمام دوران‌ها است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری جهل را بزرگ‌ترین آسیب در جامعه بشری عنوان کرد و گفت: امام حسین (ع) به شهادت رسید تا بحران هویت از بین برود.

وی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) زندگی صحیح و عقلانی را به بشر معرفی کرد، افزود: جامعه‌ای که فساد را بپذیرد و احساس مسئولیتی نداشته باشد داعش در آن پدید می‌آید.

رمضانی درگیری در جوامع اسلامی را به دلیل فاصله گرفتن از ائمه (ع) دانست و یادآور شد: در عصر استعمار فرانو جامعه را به مرحله‌ای رساندند که سر افراد به دلیل سخن گفتن بریده می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به ایجاد رسانه‌های شیعه در غرب اشاره کرد و گفت: در تطبیق نباید اشتباه کنیم، چراکه خطر رسانه‌های مذکور کمتر از دیگران نیست.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد