صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آیت‌الله مهدوی کنی یکی از شخصیت‌های ویژه و برجسته نظام جمهوری اسلامی بود

دبیر حزب موتلفه گیلان با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی کنی یکی از شخصیت‌های ویژه و برجسته بود، گفت: ایشان تمام تلاش خود را برای تقویت جایگاه و منزلت امام و مقام معظم رهبری می‌کرد و می فرمود؛ وظیفه ما حفظ جایگاه و منزلت شخص رهبری است. حسن کربلایی، دبیر حزب موتلفه گیلان در مراسم یادبود […]

کد خبر : 12561 | 10:30 ق.ظ | ۵ آبان , ۱۳۹۳

آیت‌الله مهدوی کنی

دبیر حزب موتلفه گیلان با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی کنی یکی از شخصیت‌های ویژه و برجسته بود، گفت: ایشان تمام تلاش خود را برای تقویت جایگاه و منزلت امام و مقام معظم رهبری می‌کرد و می فرمود؛ وظیفه ما حفظ جایگاه و منزلت شخص رهبری است.

حسن کربلایی، دبیر حزب موتلفه گیلان در مراسم یادبود آیت‌الله مهدوی کنی در مسجد آیت الله ضیابری ضیابر اظهار کرد: همه ما مدیون بزرگان دین و علما هستیم.

 وی با بیان اینکه علما وارثان انبیا هستند، افزود: آنها طریق و مسیر انبیا را دنبال می‌کنند و بشریت را به همان سمت سوق می‌دهند.

 دبیر حزب موتلفه گیلان با بیان اینکه روحانیون، معلمان، استادان دانشگاه و … زکات علم خود را با تدریس می‌دهند، گفت: گاهی خداوند به بعضی از علما عنایت ویژه‌ای کرده و جلوه خاصی به آنها بخشیده است.

 کربلایی با اشاره به اینکه آن چیزی که امام(ره) را امام و همه دنیارا متحول کرد اخلاص در اعمالش بود، تصریح کرد: اخلاص اگر در عمل و وجود کسی باشد خداوند وی را برجسته و ویژه می‌کند.

 وی خاطرنشان کرد: اگر اخلاص در اعمال کسی نباشد خداوند وی را به حال خودش رها می‌کند و در مسیر زندگی دچار شکست می‌شود.

 دبیر حزب موتلفه گیلان با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی کنی یکی از شخصیت‌های ویژه و برجسته بود، اظهار کرد: ایشان تمام تلاش خود را برای تقویت جایگاه و منزلت امام و مقام معظم رهبری می‌کرد و می فرمود؛ وظیفه ما حفظ جایگاه و منزلت شخص رهبری است.

 کربلایی افزود: آیت‌الله مهدوی کنی با تمام وجود در خدمت رهبری بود و این ویژگی وی را برجسته می‌کرد و بزرگ منشی روحی این عالم برجسته، مورد تایید همه مخالفان و موافقان نظام بود.

 وی گفت: خداوند به کسانی که اخلاص در عمل داشته باشند با امداد غیبی وی را از بلایا و رخدادها مطلع می‌کند.

 دبیر حزب موتلفه گیلان با بیان اینکه تا کنون مقام معظم رهبری 250 بار درباره فتنه سال 88 صحبت کرده‌اند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فتنه را خط قرمز نظام معرفی کرد و فرمود کسانی که در آن فتنه شرکت داشته‌اند آنها کسانی هستند که یک بار رفوزه شده اند و نباید نظام اسلامی را به دست انها سپرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد