صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تقویت فطرت دینی از ناهنجاری در جامعه جلوگیری می‌کند

فرمانده انتظامی رشت با بیان اینکه رعایت حرمت ماه محرم موجب تقویت فطرت دینی در جامعه می‌شود، گفت: تقویت فطرت دینی از ناهنجاری در جامعه جلوگیری می‌کند.  رحیم شعبانی در نشست هماهنگی برای انجام مراسم دهه محرم هئیت‌های عزاداری شهر رشت با بیان اینکه بسترسازی تامین امنیت در جامعه برای پلیس مهیا شده است، اظهار کرد: باید […]

کد خبر : 12578 | 10:09 ق.ظ | ۶ آبان , ۱۳۹۳

رحیم شعبانی

فرمانده انتظامی رشت با بیان اینکه رعایت حرمت ماه محرم موجب تقویت فطرت دینی در جامعه می‌شود، گفت: تقویت فطرت دینی از ناهنجاری در جامعه جلوگیری می‌کند.

 رحیم شعبانی در نشست هماهنگی برای انجام مراسم دهه محرم هئیت‌های عزاداری شهر رشت با بیان اینکه بسترسازی تامین امنیت در جامعه برای پلیس مهیا شده است، اظهار کرد: باید فرامین و دستورات سازمانی را به بهترین نحو به اجرا درآوریم.

وی با اشاره به اینکه برای محقق شدن انتظارات جامعه باید خود را از هر چیز ناصحیح و ناقص مبری بدانیم، افزود: انتظار مردمی داشتن پلیس توانمند برای تامین امنیت در جامعه است.

فرمانده انتظامی رشت مسلط بودن پلیس بر اعمال خود را مهم دانست و تصریح کرد: قانون پلیس را حافظ جان، مال و ناموس مردم معرفی کرده و وظایف سنگین به ما حکم می‌کند که اعمال و رفتار خود را بیشتر کنترل کنیم.

وی آمادگی پلیس برای خدمت به مردم را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: این آمادگی احساس امنیت را در جامعه ارتقا می‌دهد.

شعبانی امنیت را مقوله‌ای گسترده‌ خواند و گفت: رصد مردم از اقدام‌های پلیسی نشانه انتظارات مردمی برای انجام وظایف پلیس است.

وی با تصریح بر اینکه باید خود را بیازماییم قبل از اینکه دیگران ما را بیازمایند، خاطرنشان کرد: پلیس با تجربه و آزموده موفق است و می‌داند در چه مواقعی چه اقدامی را انجام دهد که رضایت مردم را داشته باشد.

فرمانده انتظامی رشت برقراری امنیت مطلوب را نیازمند تلاش مضاعف و آمادگی پلیس عنوان کرد و متذکر شد: آماده بودن پلیس باید در از نظر مردمی ملموس باشد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز ماه محرم و تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) گفت: امام حسین (ع) درس ایستادگی، ایثار و مقاومت، امر به معروف و نهی از منکر را به ما آموخته است.

شعبانی اجرای دقیق این درس را با ارزش خواند و یادآور شد: رعایت حرمت ماه محرم موجب تقویت فطرت دینی در جامعه می‌شود و تقویت فطرت دینی از ناهنجاری در جامعه جلوگیری می‌کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد