صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری نشست گرامیداشت ۱۳ آبان در شهرستان بندر انزلی

فرماندار بندرانزلی در جلسه هماهنگی گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت : واقعه 13 آبان متاثر از آموزه های قیام حسینی بود . ‘ قاسم روحانی فر’ اظهار کرد : سیزدهم آبان سالگرد سه رویداد مهم در تاریخ ایران است تبعید امام خمینی به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار دانش آموزان در […]

کد خبر : 12579 | 10:18 ق.ظ | ۶ آبان , ۱۳۹۳

روحانی فر

فرماندار بندرانزلی در جلسه هماهنگی گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت : واقعه 13 آبان متاثر از آموزه های قیام حسینی بود .

‘ قاسم روحانی فر’ اظهار کرد : سیزدهم آبان سالگرد سه رویداد مهم در تاریخ ایران است تبعید امام خمینی به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار دانش آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت امریکا در 13 آبان 1358، سه رویداد متفاوت بودند، ولی هر یک در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی ایفا کردند.
وی در ادامه تصریح کرد : هویت هر سه رخداد، مبارزه با استکبار و عوامل آن است و به همین دلیل این روز «روز ملی مبارزه با استکبار» نامیده می شود.
روحانی فر با اشاره به تفکر امام (ره) در مقابله با استکبار افزود: امام (ره) با الگوبرداری از سیره حضرت اباعبدالله الحسین مرگ را به زندگی با ذلت ترجیح داد و در راس مبارزه ای قرار گرفت که با همراهی و رشادت مردم غیور ایران منجر به پیروزی انقلاب و برپایی نظام جمهوری اسلامی شد.

برگزاری همایش دانشجویی با موضوع محرم و استکبار ستیزی، تشکیل هیات سوگواری دانش اموزی ، جشنواره نقاشی با موضوع محرم با هماهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تبلیغات محیطی با موضوع استکبار ستیزی و روح قیام حسینی ، گردهمایی هیات های مذهبی برای بیان اهداف قیام عاشورا و تاثیر آن بر استکبار ستیزی انقلاب اسلامی از برنامه های در نظر گرفته شده در این جلسه برای ایام محرم بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد