صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حجت الاسلام قائمی به ساده زیستی شهره بود

حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت‌الله قائمی روحانی مبارز گیلان و پدر شهیدان محمد و زین‌العابدین قائمی پس از مدتها بستری در بیمارستان دارفانی  را وداع کردو دعوت حق را لبیک گفت. حجت الاسلام شکراله احمدیان یکی از شاگردان مرحوم قائمی از ساده زیستی و آرامش و متانت وی گفت و افزود: زمانی که ایشان مسئول حوزه علمیه […]

کد خبر : 12636 | 9:23 ق.ظ | ۸ آبان , ۱۳۹۳

قائمی11

حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت‌الله قائمی روحانی مبارز گیلان و پدر شهیدان محمد و زین‌العابدین قائمی پس از مدتها بستری در بیمارستان دارفانی  را وداع کردو دعوت حق را لبیک گفت.

حجت الاسلام شکراله احمدیان یکی از شاگردان مرحوم قائمی از ساده زیستی و آرامش و متانت وی گفت و افزود: زمانی که ایشان مسئول حوزه علمیه رودسر بودند ، بسیاری از مردم  برای حل مشکلاتشان از تمام نقاط شهرستان به حضور ایشان می آمدند و ایشان گره گشای مشکلات مردم بود.

امام جماعت آستان مقدس ماچیان که روزگاری بعنوان طلبه حوزه علمیه رودسر پای درس استادی شیخ رحمت اله قائمی نشسته بود خاطرنشان کرد : مرحوم قائمی می تواند یکی از بهترین الگوها برای جوانان و نسل های ما باشد زیرا که مسلک استاد به توسل به ائمه اطهار و عبادات شبانه بود که بهترین راه کاهش اضطرابی است که جوانان به آن دچارند .

وی برای روح پرفتوح استادش آمرزش و الو درجات از خداوند را خواستار شد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد