صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان شهرستان آستارا

بخشدار مرکزی شهرستان بندر آستارا گفت: از تمامی ظرفیت های عاشورا برای برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله 13 آبان استفاده می کنیم. چنگیز شکوری در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت 13 آبان در محل فرمانداری شهرستان آستارا افزود: بعد از سپری شدن بیش از سه دهه از آن روز تاریخی و فراموش نشدنی ، ملت همیشه […]

کد خبر : 12645 | 10:59 ق.ظ | ۸ آبان , ۱۳۹۳

81368811-6046478

بخشدار مرکزی شهرستان بندر آستارا گفت: از تمامی ظرفیت های عاشورا برای برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله 13 آبان استفاده می کنیم.

چنگیز شکوری در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت 13 آبان در محل فرمانداری شهرستان آستارا افزود: بعد از سپری شدن بیش از سه دهه از آن روز تاریخی و فراموش نشدنی ، ملت همیشه بیدار و آگاه ایران اسلامی هم چنان درس آزادگی و ایستادگی را به جهانیان می آموزند.

وی تبعید امام خمینی (ره) را در 13 آبان 1343 نقطه عطف انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: در آن روز با تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی به ترکیه، ملت آگاه ایران حمایت های خود را از مرجعیت دینی و اعلام انرجار خود را از رژیم دست نشانده پهلوی نشان دادند.

شکوری اضافه کرد: همچنین 13 آبان ماه 1357 روز اوج تظاهرات و مخالفت دانش آموزان با رژیم پهلوی و طاغوت بود که در راه این مبارزه چندین نفر از دانش آموزان به شهادت رسیدند.

وی در ادامه 13 آبان 1358 و تسخیر سفارت خانه آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) را به عنوان اوج اقتدار و مقاومت جوانان این مرز و بوم در برابر استکبار جهانی خواند و بیان کرد: تسخیر لانه جاسوسی نشان از اوج بلوغ سیاسی دانشجویان ولایتمدار ایران اسلامی بود که تثبیت نظام جمهوری اسلامی در سال های اول انقلاب را در پی داشت.

شکوری با اشاره به جنگ افروزی های امروز آمریکا در برخی کشورهای اسلامی افزود: این جنگ افروزی ها و کشت و کشتارها در قالب گروه های تکفیری و داعش علیه مردم بی دفاع عراق و سوریه صورت می گیرد.

وی در ادامه تقویت تفکر و بصیرت حسینی(ع) را در زمان حاضر لازم بر شمرد و گفت: هدف اصلی امام حسین(ع) مبارزه با ظلم و تباهی و طرفداری از حق و حقیقت بود که این امر وظیفه پیروان آن حضرت را در نظام اسلامی مشخص کرده است.

فرمانده سپاه آستارا نیز در این جلسه با اشاره به اینکه دشمنان امروز از تجمعات مردم ولایی و بصیر ایران اسلامی در صحنه های مختلف می ترسند ، بیان کرد: این تجمعات در صحنه ها و یوم الله هایی نظیر 13 آبان، خاری در چشم دشمنان است و انتظار داریم این صحنه ها هیچ وقت خالی نشوند.

سرهنگ علیزاده ادامه داد: انقلاب ما، انقلابی برگرفته از مکتب کربلا است و این انقلاب به رهبری مقام عظمای ولایت با اقتدار پیش می رود.
سخنرانی، قرائت قطع نامه و آتش زدن آدمک ها و پرچم های کشورهای سران استکبار از جمله برنامه های پیش بینی شده در روز 13 آبان در شهرستان آستارا است.

راهپیمایی روز 13 آبان صبح روز عاشورای حسینی(ع) از محل رو به روی سپاه ناحیه آستارا به سمت مصلای نماز جمعه برگزار می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد