صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ایران اسلامی در دنیا به عنوان محورپیشرفته و الگوی تاثیرگذار مطرح است

امام جمعه رضوانشهر در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: هم اكنون ایران اسلامی به بركت گفتمان انقلاب اسلامی امام و رهبری و پشتیبانی مردم در دنیا به عنوان یك محور پیشرفته و الگوی تاثیرگذار محسوب می شود. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'هادی حبیبی' در این آیین پرشكوه افزود: هم اكنون پیشرفت های كشور با مدیریت ولایت فقیه، جانفشانی شهدای والامقام و حمایت های مردمی محقق شده و همچنان ادامه دارد.

کد خبر : 1266 | 11:25 ق.ظ | ۱۲ اسفند , ۱۳۹۱

امام جمعه رضوانشهر در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: هم اكنون ایران اسلامی به بركت گفتمان انقلاب اسلامی امام و رهبری و پشتیبانی مردم در دنیا به عنوان یك محور پیشرفته و الگوی تاثیرگذار محسوب می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ‘هادی حبیبی’ در این آیین پرشكوه افزود: هم اكنون پیشرفت های كشور با مدیریت ولایت فقیه، جانفشانی شهدای والامقام و حمایت های مردمی محقق شده و همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات آینده در كشور افزود: در این دوره حساس و با توجه به فضای كنونی، انتخابات گفتمان ها باید ملاك و مورد توجه باشد.

امام جمعه رضوانشهر ادامه داد: آنچه وظیفه داریم اینكه گفتمان انقلاب اسلامی و امام و رهبری را بشناسیم و بشناسانیم.

حجت الاسلام حبیبی با انتقاد از موضع سیاسی بعضی از افراد بیان كرد: چرا تمام زحمات و خدمات نظام اسلامی را بعضی ها فراموش می كنند در این كشور تمام خدمات و پیشرفت هایی كه صورت گرفته با مدیریت ولایت فقیه و پشتیبانی مردمی و رشادت و شهادت طلبی های جوانان این سرزمین بوده است.

امام جمعه رضوانشهر در ادامه به 14اسفند سالروز تاسیس كمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره و بیان كرد: 22روز پس از پیروزی انقلاب این نهاد به فرمان امام(ره) تاسیس شد و از یادگارهای ماندگار حضرت امام(ره) است كه از همان ابتدا در خدمت نیازمندان جامعه بوده و خدمات ارزشمند كمیته امداد به اقشار آسیب پذیر جامعه فراوان است.

وی با برشمردن خدمات این نهاد انقلابی برای كشور و مردم گفت: برنامه ریزی برای آموزش های فنی و حرفه ای، پرداخت وام های قرض الحسنه و تهیه مواد اولیه و ابزار كار جهت ایجاد خودكفایی مددجویان كمیته، كمك كردن به زنان سرپرست خانوار، تهیه جهیزیه برای نوعروسان خانواده های مددجو و محرومیت زدایی یكی از سیاست های انقلاب واین نهاداست.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد