صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سیزده آبان روز ایستادگی در برابر ظلم است

حجت‌الاسلام تقی روحانی در نماز جمعه شهر املش با اشاره به اجرای فریضه امر به معروف اظهار کرد: مهم‌ترین هدف قیام عاشورا انجام امر به معروف و نهی از منکر بود. وی احیای دین اسلام و برپایی نماز اول وقت را از دیگر اهداف قیام امام حسین عنوان کرد و افزود: هدف از برگزاری مجالس […]

کد خبر : 12668 | 10:29 ق.ظ | ۱۰ آبان , ۱۳۹۳

روحانی املش

حجت‌الاسلام تقی روحانی در نماز جمعه شهر املش با اشاره به اجرای فریضه امر به معروف اظهار کرد: مهم‌ترین هدف قیام عاشورا انجام امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی احیای دین اسلام و برپایی نماز اول وقت را از دیگر اهداف قیام امام حسین عنوان کرد و افزود: هدف از برگزاری مجالس عزاداری و سینه‌‏زنی زنده نگه‏‌داشتن روح نهضت عاشوراست.

خطیب جمعه املش با تاکید بر عزاداری بدون بیان خرافه تصریح کرد: عزاداری حسینی(ع) باید بر اساس معرفی مکتب حسینی و عاشورا باشد.

وی به تقارن روز عاشورا با 13 آبان اشاره کرد و گفت: تقارن این روز بزرگ با عاشورای حسینی بزرگ‌ترین روز درس‌آموز عزت، شرف، آزادگی، حق‌طلبی و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار است.

روحانی با بیان اینکه 13 آبان روز مبارزه ملی با استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: امسال 13 آبان با حضور عزاداران حسینی رنگ و بوی عاشورایی می‌گیرد.

وی یادآور شد: 13 آبان روز عاشورا و روز ملی مبارزه با استکبار و روز تبعید امام راحل و به شهادت رساندن دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی است و در این روز به وظایف خود عمل می‌کنیم.

امام جمعه املش با تاکید بر اینکه یوم‌الله 13 آبان فرصت بهره‌گیری به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در این روز دشمن‌شکن خواهد بود.

عزاداران نمازگزار حسینی در پایان مراسم مذکور در حمایت از فریضه امر به معروف راهپیمایی کردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد