صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیۀ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان

بیانیۀ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی” عاشورا و محرم سرمشق مبارزه و مجاهدت و از خود گذشتگی و ایثار مردمان آزاداندیش و بزرگی ست که امروز همانند نگینی بر انگشتری انقلاب اسلامی ایران می‏درخشند. عاشورا همیشه برای امت ولایت مدار ایران […]

کد خبر : 12695 | 1:14 ب.ظ | ۱۰ آبان , ۱۳۹۳

شورا26

بیانیۀ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی”

عاشورا و محرم سرمشق مبارزه و مجاهدت و از خود گذشتگی و ایثار مردمان آزاداندیش و بزرگی ست که امروز همانند نگینی بر انگشتری انقلاب اسلامی ایران می‏درخشند. عاشورا همیشه برای امت ولایت مدار ایران اسلامی الگوی مبارزه با استکبار جهانی و صحنه‏های ظلم ستیزی بوده و چه زیباست مصادفت عاشورا که مظهر آزادگی و ظلم ستیزی با استکبار است با یوم الله سیزدهم آبان “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی”.
امروز سرمشق درسهای انقلاب اسلامی، آموزه های امام حسین(ع) در روز عاشوراست که ما را در اردوگاه عشق و شهادت به وارستگی مبارزه و مقابله با استکبار جهانی رهنمون داشته و لباس شهامت، شجاعت و دلدادگی بر ما پوشانیده است.
امروز دلهای مردم ایران زمین از ایستادگی و مقاومت؛ جهاد و شهادت لبریز شده است و یوم الله 13 آبان 1393، صحنۀ حضوری دیگر در لحظه های آزمایش و امتحان است که چگونه بر تحریم های ظالمانه و دون صفتی استکبار جهانی، تحمل پیشه کنیم و او را به زانو در آوریم.
اشک هایمان را در داغ عاشورائی اباعبدالله الحسین سرازیر می کنیم تا دریایی طوفانی و سهمگین شوند و امواج ظلم ستیزانه آن همانند شمشیرهای عاشورائیان، برق از چشمان دشمن بزداید و بر فرق ننگین استکباریان فرود آید و فریاد “هیهات من الذله” از حلقوم شهادت جویانه امت بیدار و بصیر و ولایت مدار، بساط دشمنان ایران اسلامی و مردم ولایتمدار را برچیده و آنان را به سرنوشت أسلافشان بسپارد.
امروز ما امتی بیدار و استوار و ایستاده در برابر تلاطم ناپایدار ظلم و ستم هستیم و در سایه سار عاشورا و محرم سیدالشهداء، همۀ روزهایمان را به یوم الله سیزدهم آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز تحقق شعار “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” مبدل می سازیم و پرافتخار ترین مدال مبارزه را بر تارک ولایت پیشه گان نقش می بندیم.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنۀ استان برای شرکت در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین و گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان، به اطلاع می رساند که اجتماع باشکوه “عاشورائیان استکبارستیز” در سراسر استان و همچنین در شهر رشت راس ساعت 10 صبح روز عاشورا در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت برگزار می گردد. امید است با حضور در این مراسم معنوی، ضمن تجدید عهد با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، برگ زرین دیگری در دفتر انقلاب اسلامی ثبت نماییم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد