صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان برای حضور مردم در مراسم یوم الله 13 آبان

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور پیامی مردم این استان را به حضوری یکپارچه در 13 آبان با ندای «هیهات منا الذله» و «یاحسین» دعوت کردند. آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و محمدعلی نجفی با صدور پیامی به مناسبت 13 آبان عنوان کردند: تقارن عاشورای حسینی با سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، […]

کد خبر : 12729 | 9:47 ق.ظ | ۱۲ آبان , ۱۳۹۳

مشترک19

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور پیامی مردم این استان را به حضوری یکپارچه در 13 آبان با ندای «هیهات منا الذله» و «یاحسین» دعوت کردند.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و محمدعلی نجفی با صدور پیامی به مناسبت 13 آبان عنوان کردند: تقارن عاشورای حسینی با سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، فرصت گرانبهایی برای نشان دادن جنبه‌های عاشورایی انقلاب اسلامی ایران است.

این پیام می‌افزاید: عاشورا خاستگاه و پرچم هدایت انقلاب از ابتدای شکل‌گیری آن تاکنون بوده و آموزه‌های زیبا و عبرت آموزش موجب عزت و سربلندی ملتی شده است که با حلقه به دور نگین ولایت در برابر مستکبران جهان دلاورانه، آزادمنشانه و هوشمندانه ایستاده‌اند.

در ادامه پیام قربانی و نجفی آمده است: به راستی که ملت بزرگ ایران نشان داد در گذر زمان به خوبی پیام «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» را معنا، تفسیر و اجرا کرده است و بر اصول راهبردی آن همواره جانانه پای‌فشاری می‌کند.

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام خود آورده‌اند: اینجانبان با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش از قشرهای مختلف مردم به‌ویژه جوانان برومند و آینده‌سازان فردای کشـورمان دعوت می‌کنیم در مراسم گرامیداشت 13 آبان با ندای «هیهات منا ‌‌الذله» و «یا حسین» حضور پرشور داشته باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد