صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






قیام خونین کربلا با بصیرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش جاودانه شد

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه قیام خونین کربلا با اخلاص، معرفت و بصیرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش جاودانه شد، گفت: پیام قیام عاشورا ظلم ستیزی، ایثارگری و مجاهدت در راه خدا بود و در آیین های عزاداری محرم بایستی این مهم محور قرار گیرد. حجت السلام و […]

کد خبر : 12731 | 9:51 ق.ظ | ۱۲ آبان , ۱۳۹۳

محسن-زاده50

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه قیام خونین کربلا با اخلاص، معرفت و بصیرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش جاودانه شد، گفت: پیام قیام عاشورا ظلم ستیزی، ایثارگری و مجاهدت در راه خدا بود و در آیین های عزاداری محرم بایستی این مهم محور قرار گیرد.

حجت السلام و المسلمین ‘محمدعلی محسن زاده’ عصر یکشنبه در نشست بصیرت عاشورایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت روز 13 آبان ماه افزود: قیام امام حسین(ع) به خاطر اسلام بود پس باید از عاشورا و قیام سیدالشهدا(ع) در رابطه با اسلام درس بگیریم.

وی اضافه کرد: امام حسین (ع) برای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اهمیت زیادی قائل بود و شهادت این امام همام و رسالت اهل بیت ایشان به علت این فریضه مهم، مبارزه با فساد، کفر و ظلم بود.
وی در ادامه با اشاره به سیره امام حسین (ع) تصریح کرد: آن حضرت می ‏فرماید حق تعالی ناظر بر من و جهان است و هر کاری که انجام می ‏دهم، ثبت می‏ شود و روز قیامت محاسبه خواهد شد.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه حضرت امام حسین (ع) که این‏ گونه به مسائل دنیوی و اخروی توجه داشت خود را مبرّی از محاسبه نمی ‏دانست، اضافه کرد: این طور نیست که صرفا با عزاداری برای امام حسین (ع) اگر هم عبادت پروردگار را نکنیم همه ‏چیز درست می ‏شود بلکه در رفتار و زندگی خود بایستی به سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) توجه داشته باشیم.
حجت الاسلام و المسلین محسن زاده به تبیین حوادث 13 آبان پرداخت و گفت: این روز در تاریخ انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه‏ای برخوردار است؛ از سویی در 13 آبان 42 حضرت امام (ره) توسط رژیم ستمشاهی تبعید شد، از دیگر سو در 13 آبان 57 مأموران سفاک پهلوی جمعی از دانش ‏آموزان تظاهرکننده را به خاک و خون کشیدند و سرانجام در 13 آبان 58 دانشجویان مسلمان، لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.
وی یادآور شد: پس از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی ایران، امروز در بیشتر کشورهای اسلامی و حتی غیراسلامی فریاد مرگ بر آمریکا شنیده می ‏شود و اغلب مردم جهان به حاکمان غیرصالح پشت کرده‏ اند.
در پایان اینکه مراسم که نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه ناحیه فومن و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت و اساتید، دانشجویان و کارکنان این واحد دانشگاهی شرکت داشتند؛ حاضرین در غم شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای دشت کربلا نوحه سرایی و عزاداری کردند.
این مراسم در آستانه فرارسیدن 13 آبانماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره)، روز ملی مبارزه با اسکتبار جهانی و عاشورای حسینی، نشست بصیرت عاشورایی از سوی بسیج اساتید ، بسیج دانشجویی و پایگاه مقاومت بسیج کارکنان شهید محمد پورطاعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد