صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجتماع باشکوه عاشورائیان استکبارستیز صبح روز عاشورا برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بهره‌مندی از آموزه‌های عاشورا را از ویژگی‌های انقلاب اسلامی دانست و تصریح نمود: اگر به مناسبت‌های انقلاب اسلامی توجه کنیم در تمام برنامه‌ها ظلم‌ستیزی، استکبارستیزی و شهادت‌طلبی را مشاهده می‌کنیم. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با بیان اینکه هویت نظام اسلامی بر گرفته از عاشورا است، خاطرنشان نمود: امام خمینی(ره) […]

کد خبر : 12735 | 11:24 ق.ظ | ۱۲ آبان , ۱۳۹۳

اشجری32

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بهره‌مندی از آموزه‌های عاشورا را از ویژگی‌های انقلاب اسلامی دانست و تصریح نمود: اگر به مناسبت‌های انقلاب اسلامی توجه کنیم در تمام برنامه‌ها ظلم‌ستیزی، استکبارستیزی و شهادت‌طلبی را مشاهده می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با بیان اینکه هویت نظام اسلامی بر گرفته از عاشورا است، خاطرنشان نمود: امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند که محرم و صفر اسلام را زنده کرده است بنابراین عاشورا و پیام عاشورا عدالت‌طلبی و مبارزه با ظلم و استکبار است.

وی افزود: پیوند عاشورا و ۱۳ آبان ماه نقطه عطف تاریخی است تا هم‌صدا با لبیک فراگیر مردم شور انقلابی و تداوم مبارزه با آمریکا را به جهانیان نشان دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تاریخچه ۳۴ ساله میدان شهدای ذهاب رشت در برگزاری مراسم ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: برنامه محوری و استانی یوم الله ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم ساعت ۱۰ صبح روز عاشورا در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری به برگزاری مراسم‌ مختلف در بقعه دانای علی، بقعه خواهر امام رضا(ع) و مصلای شهر رشت در عاشورای حسینی(ع) اشاره کرد و یادآور شد: باید تلاش کنیم پیام عاشورایی ۱۳ آبان به گوش جهانیان برسد و این امر نیازمند همراهی تمام مسئولان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد