صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یوم الله 13 آبان تجلی سه پرده از داستان مبارزات ملت ایران با استکبار جهانی است

در بیانیه سپاه قدس گیلان که بمناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صادره شده آمده است: سیزده آبان روز تحقیر استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار، روز وحدت همه جناهای سیاسی درون نظام است. در این روز ابهت پوشالی آمریکا شکسته شد و  شعار حضرت امام (ره) که فرمود “آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند” […]

کد خبر : 12741 | 2:01 ب.ظ | ۱۲ آبان , ۱۳۹۳

سپاه15

در بیانیه سپاه قدس گیلان که بمناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صادره شده آمده است: سیزده آبان روز تحقیر استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار، روز وحدت همه جناهای سیاسی درون نظام است. در این روز ابهت پوشالی آمریکا شکسته شد و  شعار حضرت امام (ره) که فرمود “آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند” تجلی عینی یافت.

این بیانیه می افزاید: سیزده آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است. عزت، رفاه، آزادی و استقلال ملت ایران در سایه ی ایستادگی در مقابل استکبار جهانی است که مظهر کم نظیرش این روز تاریخی است.

در این آورده است: سیزده آبان تجلی سه پرده از داستان مبارزات ملّت ایران و نهضت حضرت امام خمینی (ره) است. تبعید آن بزرگمرد تاریخ ایران، شهادت دانش آموزانی که با خون خود نهال انقلاب اسلامی را سیراب کردند و ظلم و جور حکومت پهلوی را فریاد زدند و نیز حماسه بزرگ فتح لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام، که مقتدای شان، آن را انقلابی بزرگتر از انقلاب اوّل نام نهاد.

سپاه قدس گیلان در پایان این بیانیه با گرامیداشت وقایع تاریخ ساز، تاثیر گذار و ماندگار یوم الله سیزده آبان و نیز تجلیل و تقدیر از ۳۶ هزار ستاره درخشان و افول ناپذیر شهدای دانش آموز و تقارن سالروز سه واقعه مهم و تاریخی، تبعید حضرت امام (ره) در سال ۱۳۴۲ و کشتار دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ از عموم مردم شریف و ولایتمدار و اندیشمندان و فرهیختگان علمی وسیاسی انتظار دارد ضمن تبیین ماهیت قدرت های استکباری وچگونگی رخداد های تاریخی مذکور برای نسل جدید، یاد آور ایمان، شهادت طلبی، ایستادگی و غیرتمندی ملت ایران و جوانان عصر مبارزه با شیطان بزرگ باشند و دعوت می نماید در رزمایش عظیم و همگانی وحماسی یوم ا… سیزده آبان که امسال مقارن با عاشورای حضرت ابا عبدا…الحسین است حضور فعال داشته باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد