صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ارتباط مستقیم با مردم یكی از ویژگی های برجسته مقام معظم رهبری است

امام جمعه بندرانزلی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی گفت: یكی از برجسته ترین ویژگی های معظم له، ارتباط مستقیم با مردم و مسوولان است. به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام ‘سید داوود موسوی’ اظهار كرد: این سفر به خراسان شمالی، نمایش پیوند […]

کد خبر : 128 | 10:08 ق.ظ | ۲۳ مهر , ۱۳۹۱

امام جمعه بندرانزلی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی گفت: یكی از برجسته ترین ویژگی های معظم له، ارتباط مستقیم با مردم و مسوولان است.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام ‘سید داوود موسوی’ اظهار كرد: این سفر به خراسان شمالی، نمایش پیوند مستحكم امام و رهبری با مردم، شور و نشاط مردم و شتاب بخشی به خدمات استانی و بسیج مسوولان در خدمتگزاری به ملت و همچنین تاكید بر مسوولیت پذیری و پاسخگویی مسئولان به مردم است.

وی در ادامه به تحولات منطقه و تنش میان تركیه و سوریه اشاره و بر لزوم تدبیر و دور اندیشی دو طرف به منظور صلح و ثبات منطقه تأكید كرد.

خطیب جمعه بندرانزلی با اشاره به سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: مسوولان باید برای جوانان و دغدغه های آنان، برنامه ریزی دقیق نموده و در رفع موانع و مشكلات تلاش كنند.

وی ادامه داد: جوانان نباید دغدغه اشتغال داشته باشند تا بتوانند در موقع خود ازدواج كنند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه به روز تربیت بدنی اشاره و با تاكید بر اهمیت ورزش، مسوولان و مردم انزلی را به ورزش همگانی توصیه كرد.

وی همچنین یاد و خاطره شهدای وقایع خونین 23 مهر 58 انزلی را گرامی داشت و افزود: مردم ما همواره پاسدار دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام موسوی به هفته پیوند اولیاء و مربیان اشاره و خاطرنشان كرد: آموزش و تربیت در جامعه یك فرایند چندجانبه است و در این مسیر خانه و مدرسه باید ارتباط معنادار پیدا كند تا انسان هایی عالم، ارزشمند و مفید داشته باشیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد