صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






خیانت بعضی از خواص به ولایت فقیه و ملت ایران/ ملاک ارزیابی زمان حال آنهاست

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت گفت: تعدادی از خواص که بعضی از آنها حتی از امام (ره) حکم داشتند به کشور، ملت و ولایت مطلقه فقیه خیانت کرده و موجب خسارت بسیار به کشور شدند. حجت‌الاسلام محمد باقری در مراسم عزدارای حسینی (ع) در مسجد فاطمیه (س) این مرکز با تسلیت عاشورای حسینی […]

کد خبر : 12814 | 8:35 ق.ظ | ۱۴ آبان , ۱۳۹۳

باقری14

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت گفت: تعدادی از خواص که بعضی از آنها حتی از امام (ره) حکم داشتند به کشور، ملت و ولایت مطلقه فقیه خیانت کرده و موجب خسارت بسیار به کشور شدند.

حجت‌الاسلام محمد باقری در مراسم عزدارای حسینی (ع) در مسجد فاطمیه (س) این مرکز با تسلیت عاشورای حسینی (ع) اظهار داشت: شعار الهی «راه ما راه حسین (ع) است» کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگرفته از فرهنگ عاشورایی است.

وی به حادثه کربلا اشاره کرد و افزود: بسیاری از خواص و افراد با سابقه که بعضی از آنها در زمان پیامبر (ص) و خلافت علی (ع) جزو یاران اهل بیت (ع) بودند در حادثه کربلا به ولی زمان خود پشت کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت با اشاره به فتنه سال 88، تصریح کرد: تعدادی از خواص که بعضی از آنها حتی از امام (ره) حکم داشتند به کشور، ملت و ولایت مطلقه فقیه خیانت کرده و موجب خسارت بسیار به کشور شدند.

باقری، ملاک ارزیابی افراد را زمان حال آنها دانست و بیان کرد: گذشته حتی پرافتخار نمی‌تواند نشان‌دهنده مقبولیت افراد باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت، بصیرت را اصلی‌ترین نیاز امروز جامعه اسلامی خواند و گفت: کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود با شعار راهبردی «راه ما راه امام حسین (ع) است»، در خط ولایت فقیه و اسلام ناب محمدی (ص) هستند.

به گزارش فارس، مراسم عزاداری و سینه‌زنی فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های ساکن در منازل سازمانی آموزش تخصص‌های دریایی رشت با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

فرماندهان مناطق یکم و چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم مذکور امیر دریادار سیاری را همراهی کردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد