صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






طنین ندای «لبیک یا حسین» و فریاد «مرگ بر آمریکا» در شهرستان آستارا+ تصاویر

همزمان با عاشورای حسینی و یوم الله 13 آبان، هزاران نفر از عزاداران شهرستان مرزی بندر آستارا ندای «لبیک یا حسین» و «لبیک یا اباالفضل» را با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند. همزمان با عاشورای امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفای وی، هزاران نفر از مردم متدین […]

کد خبر : 12830 | 10:37 ق.ظ | ۱۴ آبان , ۱۳۹۳

همزمان با عاشورای حسینی و یوم الله 13 آبان، هزاران نفر از عزاداران شهرستان مرزی بندر آستارا ندای «لبیک یا حسین» و «لبیک یا اباالفضل» را با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

همزمان با عاشورای امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفای وی، هزاران نفر از مردم متدین و ولایتمدار شهرستان مرزی بندر آستارا با تجمع در بازار قدیمی این شهر، علاوه بر عرض ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت، نفرت و انزجار خود را از مستکبران زمان «آمریکا و اسرائیل» فریاد زدند.

در این مراسم، علاوه بر عزاداران هیأت ها و تکایای مختلف، جمع کثیری از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و دانشجویان با در دست گرفتن پلاکاردهایی که بر روی آن «هیهات منا الذله» نوشته شده بود، حضور داشتند.

قرائت قطعنامه به مناسبت روز دانش آموز و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل از ویژه برنامه های این مراسم بود.

تجمع کنندگان پس از پایان این مراسم به عزاداری برای سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) پرداختند و نماز ظهر و عصر عاشورا در مصلی بزرگ مسجد جامع به جماعت برگزار کردند.

36888

36889

36890

36891






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد