صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مكتب شهدا، مكتبی حسينی و ماندگار در تاريخ بشريت است

فرمانده سپاه قدس گیلان مكتب شهدا را مكتبی حسينی و ماندگار در تاريخ بشريت بیان کرد و گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه و حرکت در مسیر ارزش های ناب انقلاب و تفکر بسیجی از سیره شهدا بوده است. به گزارش ایسنا؛ سردار محمدی در سومین سالگرد شهادت نخستین شهدای صالحین کشور که در حسینیه حضرت […]

کد خبر : 12855 | 2:02 ب.ظ | ۱۷ آبان , ۱۳۹۳

محمدی هامون

فرمانده سپاه قدس گیلان مكتب شهدا را مكتبی حسينی و ماندگار در تاريخ بشريت بیان کرد و گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه و حرکت در مسیر ارزش های ناب انقلاب و تفکر بسیجی از سیره شهدا بوده است.

به گزارش ایسنا؛ سردار محمدی در سومین سالگرد شهادت نخستین شهدای صالحین کشور که در حسینیه حضرت ابالفضل (ع) سپاه قدس گیلان برگزار شد ضمن تسلیت بمناسبت ما محرم اظهار کرد: تاریخ نمایشگاهی از تکرار عاشورا در برهه ها و زمانهای مختلف است و انقلاب اسلامی ایران یکی از مصادیق اصلی این تکرار است.

وی مكتب شهدا را مكتبی حسينی و ماندگار در تاريخ بشريت بیان کرد و گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه و حرکت در مسیر ارزش های ناب انقلاب و تفکر بسیجی از سیره شهدا بوده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان قدم برداشتن در مسیر شهدا را موجب سرافرازی و موفقيت خواند و افزود: خانواده شهدا اسوه صبر و مقاومت بوده و ملت ایران هرچه دارند از شهدا و خانواده آنان است.

سردار محمدی تصریح کرد: در واقع صحنه کربلا در روز عاشورا در سرزمین نینوا یک نشانه و اتمام محبت است که خداوند در طول تاریخ برای بشریت تکرار می کند.

وی ادامه داد: مفاهیم مشخصی چون ایثار، گذشت، بصیرت، وفاداری، از جان گذشتگی در راه حق هرگز زمان بر نیست و در زمانی که رویارویی حق علیه باطل صورت می گیرد تجلی می یابد.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: آن چیزی که رزمندگان ما را در صف تقابل با استکبار قرار می دهد اعتقاد به تفکر عاشورایی و کربلایی است که در آن هدف انجام وظیفه و تکلیف بود.

سردار محمدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره نخستین شهدای صالحین کشور گفت: در زمانی که دسترسی به باغ شهادت بسیار سخت است خداوند دری از درهای بهشت را به سمت این شهدا می گشاید و آنها با لیاقت به فیض شهادت نایل می آیند.

وی با تاکید بر اینکه باید از طریق نظام آموزشی و تربیتی صالحین تفکر حسینی که حضرت آقا از آن به عنوان تفکر بسیجی یاد می کنند را نهادینه نماییم یادآور شد: بدینوسیله خواهیم توانست انسانهای متفکر در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تقارن مراسم سالگرد شهدای صالحین با ایام محرم خاطرنشان کرد: این تقارن نشاندهنده آن است که صالحین عاشورایی هستند و در مسیر عاشورا حرکت می کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد