صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس، راهکار انتقال مفاهیم ارزشمند به نسل جوان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس در انتقال آثار و برکات دفاع مقدس به نسل جوان و نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس می‌تواند موثر واقع شود. رسول جلایی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در نخستین نشست هیئت امنای مرکز […]

کد خبر : 12868 | 12:55 ب.ظ | ۱۸ آبان , ۱۳۹۳

جلایی رسول

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس در انتقال آثار و برکات دفاع مقدس به نسل جوان و نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس می‌تواند موثر واقع شود.

رسول جلایی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در نخستین نشست هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان که روز گذشته، 17 آبان در دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در گیلان از سال 90 در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری طی سال های اخیر با شتاب بیشتری در حال انجام است گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس در انتقال آثار و برکات دفاع مقدس به نسل جوان و نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس می تواند موثر واقع شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه عملیات آبی و خاکی خیبر در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان پیش بینی شده است گفت: انتخاب عملیات ها متناسب با عملیات های بزرگ هر استان در دوران دفاع مقدس است.

جلایی با اشاره به این فرموده مقام معظم رهبری که “پارک موزه را طوری بسازید که بتواند خصوصیاتی از جنگ را در آن احیا کند” گفت: باید با چنین نگاهی این مرکز در استان راه اندازی شود، آن چیزی که برای ادامه مسیر پارک موزه ما را دچار مشکل کرده است عدم تملک عرصه خشکی حاشیه استخر عینک است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان یادآور شد: برای بازسازی عملیات خیبر 11 هکتار عرصه آبی و 5 هکتار عرصه خشکی در نظر گرفته شده است، همکاری تمامی دستگاه ‌های اجرایی گیلان برای راه اندازی سریع‌ تر مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان ضرورت دارد.

در این نشست محمود عاطفی، رییس سازمان سینمایی و امور نمایشی دفاع مقدس کشور گفت: استان گیلان علی رغم تمامی ظرفیت ها و زیرساخت ها، در بحث ایجاد مرکز فرهنگی دفاع  مقدس عقب ماندگی دارد.

وی با تأکید بر جانمایی احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان افزود: جانمایی احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس هرچه سریعتر از سوی مدیران عالی استان مشخص شود.

رییس سازمان سینمایی و امور نمایشی دفاع مقدس کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استانها گفت: این مراکز در نشر و انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل های آینده می تواند موثر باشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد