صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش امر به معروف و نهی از منکر «روشنگری نهضت مقابله با آسیب های ماهواره ای»

فرمانده قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج کشور عرف شدن منکر را یکی از آفات امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد. سردار کلیشادی، فرمانده قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج کشور در همایش توجیهی امر به معروف و نهی از منکر با عنوان «روشنگری […]

کد خبر : 12884 | 11:22 ق.ظ | ۲۰ آبان , ۱۳۹۳

کلیشادی

فرمانده قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج کشور عرف شدن منکر را یکی از آفات امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

سردار کلیشادی، فرمانده قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج کشور در همایش توجیهی امر به معروف و نهی از منکر با عنوان «روشنگری نهضت مقابله با آسیب های ماهواره ای» که امروز، 19 آبان در سالن شهدای سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزار شد، امر به معروف و نهی از منکر را یکی از محورهای فلسفه قیام اباعبدالله الحسین(ع) دانست و اظهار کرد: اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و تبعات ترک آن برای همه روشن است.

وی عرف شدن منکر را یکی از آفات امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: با تشویق ارزش‌ها باید جایگاه واقعی امر به معروف را در باور افراد جامعه ایجاد کرد خوشبختانه در طول یکسال گذشته خیزش عمومی خوبی در بحث امر به معروف و نهی از منکر ایجاد شده است این خیزش عمومی موجب مصونیت کشور می شود.

کلیشادی با اشاره به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر که توسط مجلس در حال بررسی و تصویب است، گفت: این قانون در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر نقش مهمی دارد.

فرمانده قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج کشور با اشاره به اینکه استان گیلان از قطب‌های گردشگری کشور است و سالانه میلیون‌ها مسافر به این استان عزیمت می کنند، گفت: با توجه به خیزش مسافران در ایام تعطیلات به‌واسطه گردش‌پذیر بودن این استان و قرار داشتن در معرض آسیب‌های اجتماعی وارداتی لازم است مسئولین با حساسیت بیشتری کار را دنبال کنند.

وی طرح ارشاد محله‌محور، امربه معروف و نهی از منکر لسانی گسترده در جامعه، امر به معروف و نهی از منکر اقشار تخصصی، طرح‌های بومی و محلی، طرح پارک‌ها و مناطق گردشگری، طرح ارشاد توسط معاونت اطلاعات و مقابله با آسیب‌‌های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان را از طرح‌های پیشنهادی برای اجرای فریضه امر به معروف در جامعه عنوان کرد.

سردار کلیشادی در پایان از رسانه‌ها به‌عنوان ظرفیتی گسترده برای احیای امر به معروف و نهی از منکر یاد کرد و گفت: رسانه ها در بخش امر به معروف نقش مؤثر و سازنده ای دارند.

در ادامه این همایش سردار هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به مراحل 5 گانه انقلاب اسلامی در نگاه مقام معظم رهبری اظهار کرد: تشکیل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، کشور اسلامی و در نهایت تشکیل جامعه اسلامی از مراحل 5گانه انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه در آستانه تشکیل تمدن اسلامی قرار داریم گفت: فراهم سازی مقدمات ظهور اصلی‌ترین هدف تمدن اسلامی است، در حکومت اسلامی نخبه ترین افراد باید در رأس حکومت باشند و مبنای اسلام نیز بر این اساس است بنابراین در حکومت اسلامی نیز باید چنین نگاهی حاکم باشد.

محمدی اسلامی شدن جامعه را رسالت بسیج از دیدگاه مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: بسییجیان باید در راستای این رسالت با شناسایی منکرها و از بین بردن آن در جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه برای اسلامی کردن جامعه باید 2 هدف از جمله حرکت درونی و ماموریت بیرونی در بسیج مورد توجه باشد، افزود: حرکت درونی افزایش توان پیش برندگی انقلاب و مأموریت بیرونی امر به معروف و نهی از منکر است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد