صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دیدار نیروهای ارزشی گیلان با آیت‌الله قربانی

مسئول بسیج اساتید گیلان از دیدار نیروهای ارزشی و اصولگرای این استان به منظور ارائه گزارش به آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان در آینده نزدیک خبر داد. بهروز جلایی با اشاره به دیدار نیروهای اصولگرا و ارزشی گیلان با علما در تهران، قم و گیلان اظهار کرد: تمام دیدارهای مذکور به منظور وحدت […]

کد خبر : 12892 | 11:22 ق.ظ | ۲۱ آبان , ۱۳۹۳

قربانی19

مسئول بسیج اساتید گیلان از دیدار نیروهای ارزشی و اصولگرای این استان به منظور ارائه گزارش به آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان در آینده نزدیک خبر داد.

بهروز جلایی با اشاره به دیدار نیروهای اصولگرا و ارزشی گیلان با علما در تهران، قم و گیلان اظهار کرد: تمام دیدارهای مذکور به منظور وحدت و انسجام نیروهای ارزشی و اصولگرا در گیلان انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تعداد بسیار افراد و دیدارهای انجام شده، می‌خواهیم این موضوع را به نظر مسئولان و مردم فهیم و بابصیرت گیلان برسانیم که فرزندان آگاه شما همان طور که در 35 سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها پیشگام و حاضر بودند، بر خود فرض می‌دانند با این رویه صحیح بار دیگر پاسخی در خور توجه به پیام حضور چشمگیر دوست شادکن و دشمن ناامیدکن مردم داشته باشند.

جلایی تصریح کرد: نیروهای اصولگرا و ارزشی گیلان با تمام وجود تلاش خود را برای سربلندی ایران اسلامی عزیز و ملت وفادار آن به‌کار می‌بندند.

عضو گروه سیاسی هیئت علمی دانشگاه گیلان از دیدار نیروهای ارزشی، اصولگرا و حزب‌اللهی استان با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان به‌زودی خبر داد و بیان کرد: دیدار مذکور به منظور ارائه گزارش از دیدارهای گذشته و مطرح کردن دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در موضوع‌های استانی و ملی انجام می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد