صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ابراز نگر‌انی اساتید دانشگاه‌های گیلان از وضعیت وزارت علوم

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های گیلان به نگرانی بسیجیان استاد این استان اشاره کرد و گفت: فردی با عقلانیت و تدبیر درست باید سکان وزارت مهم علوم را به عهده گیرد.  بهروز جلایی حفظ وحدت را یکی از نمادهای نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: ابتدای وصیتنامه سیاسی ـ الهی امام (ره) پس از مقدمه در […]

کد خبر : 12894 | 11:29 ق.ظ | ۲۱ آبان , ۱۳۹۳

جلایی بهروز14

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های گیلان به نگرانی بسیجیان استاد این استان اشاره کرد و گفت: فردی با عقلانیت و تدبیر درست باید سکان وزارت مهم علوم را به عهده گیرد.

 بهروز جلایی حفظ وحدت را یکی از نمادهای نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: ابتدای وصیتنامه سیاسی ـ الهی امام (ره) پس از مقدمه در بند الف نخستین مورد وحدت حول محور انگیزه الهی اسلام است که انقلاب را به پیروزی رساند.

وی ادامه داد: اگر فردی وحدت را بشکند نمی‌تواند در صف داخلی وحدت ایجاد کند و مانند منافقین باید برود در جبهه دشمن قرار گیرد و این حرکت منافقین از ولایت‌گریزی آغاز شد و در مقابل ولایت، اسلام و ملت ایران ایستادند و در صف دشمن قرار گرفتند.

جلایی با بیان اینکه منافقین زمانی صدام را سرباز امپریالیسم می‌نامیدند، خاطرنشان کرد: منافقین در کنار سرباز امپریالیسم ایستادند و با مردم خود جنگیدند و آزاده‌های کشور را شکنجه کرده و به ملت ایران خیانت کردند.

عضو گروه سیاسی هیئت علمی دانشگاه گیلان دوری از عقل و دین را عاقبت وحدت‌شکنی عنوان کرد و افزود: وحدت و دوستی طبق منویات مقام معظم رهبری باید در جمهوری اسلامی تجلی پیدا کند و اگر این اتفاق نیفتد، مردم دچار چالش می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی شعار می‌دادند آمدیم رویه‌ای که دیگران گذاشتند و بلد نبودند وحدت‌آفرینی کنند را تغییر دهیم، تصریح کرد: وحدت بین قوا نباید به هر بهانه‌ای آسیب ببیند.

جلایی به وضعیت وزارت علوم از نداشتن وزیر اشاره کرد و گفت: بنده به عنوان عضوی از جامعه بزرگ استادان از بی‌تکلیفی وزارتخانه مذکور و نگاهی که برای معرفی یک وزیر از جریان خاص وجود دارد، از مسئولان درخواست می‌کنم مسئولانه، دلسوزانه و با وحدت در کنار همدیگر باشند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های گیلان با بیان اینکه مردم در اوج فداکاری در انتخابات حماسه‌آفرینی را به دشمن نشان دادند، اظهار کرد: اکنون افراد نباید دیگری را متهم اعمال‌نظر و لجبازی کنند.

وی به جمعیت دانشجویی هشت درصدی پویا و جوان کشور اشاره کرد و یادآور شد: دانشجویان امید آینده نظام هستند و در این بخش با توجه به خون شهدای هسته‌ای و علمی کشور نباید معطلی، تعلل و عقب‌گرد داشته باشیم.

جلایی با اشاره به اینکه دشمن تحریم‌های علمی دانشجویان و دانشگاهیان را هدف رفته است، خاطرنشان کرد: پازل دشمن نباید در داخل کشور تقویت شود.

عضو گروه سیاسی هیئت علمی دانشگاه گیلان اضافه کرد: آیا فردی به عنوان وزیر در وزارتخانه‌ای مانند وزارت علوم برای گرفتن رای اعتماد از مجلس وجود ندارد.

وی ادامه داد: نشانی غلط مبنی بر نبود وحدت در ارکان نظام توسط مسئولان به جامعه داده نشود و نباید افکار عمومی مورد بی‌توجهی باشد.

جلایی با بیان اینکه به نمایندگی از جمع بسیجیان استاد دانشگاه‌های گیلان نگرانی خود را به رئیس‌جمهور، کابینه دولت و مجلس اعلام می‌کنم، تصریح کرد: فردی با عقلانیت و تدبیر درست باید سکان وزارت مهم علوم در راستای اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی و منویات به‌حق مقام معظم رهبری جهت مرجعیت علمی منطقه، دنیای اسلام و جهان را به عهده گیرد تا فرزندان علمی این ملت بیش از این شاهد کشمکش‌های بیهوده نباشند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های گیلان بر گماردن مدیران با سابقه، انقلابی، متعهد، عالم و دلسوز برای جامعه علمی کشور تاکید کرد و افزود: امیدواریم شاهد انتخاب وزیری با شاخص‌های مذکور با تعامل دولت و مجلس در وزارت علوم باشیم.

وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: «دانشگاه در اختیار کسانی قرار نگیرد که پیشرفت علمی را به هیچ می‌انگارند و به آن اهمیت نمی‌دهند، دانشگاه در اختیار کسانی قرار بگیرد که عاشق پیشرفت علمی کشورند و اهمیت این مسئله را برای سرنوشت این کشور درک می‌کنند».

جلایی، رهنمودهای مقام معظم رهبری را خواسته بسیج اساتید دانشگاه‌های گیلان و مردم دانست و بیان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری باید برای تمام افراد فصل‌الخطاب باشد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد